ח"כ אייכלר חושש: חייל צה"ל עלול לירות באברך

בעקבות הקמפיין של 'קדימה' נגד האברכים, אותו מגדיר ח"כ ישראל איכלר מ'יהדות התורה' כ"מסע ההסתה", הוא מביע חשש שחייל צה"ל עלול בסופו של דבר לירות באברך. אתמול, פנה אייכלר ליו"ר ועדת הבחירות, השופט אליקים רובינשטיין, בדרישה לפסול את הקמפיין (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
חושש. ח"כ אייכלר (צילום: פלאש 90)

בעקבות הקמפיין של 'קדימה' נגד האברכים, מביע ח"כ ישראל איכלר מ'יהדות התורה' חשש שחייל צה"ל עלול בסופו של דבר לירות באברך.

בראיון ל'הכל דיבורים' ברשת ב', אמר אייכלר כי הסיסמה של 'קדימה' - "אברכים 3,400 ₪ לחודש, חיילים 352 ש"ח לחודש", מערב את צה"ל בבחירות.

לדבריו, "מסע ההסתה של קדימה, זהו מדרון חלקלק ועל יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט רובינשטיין, לעצור זאת".

חבר הכנסת יוחנן פלסנר מ'קדימה' הגדיר את דבריו של אייכלר "עזות מצח בלתי רגילה", ואמר כי אייכלר רוצה לשמור על המיליארדים שמדינת ישראל משלמת לחרדים.

לדברי פלסנר, נוסף על 800 השקלים שאברך מקבל ישירות מן הכולל, הוא זוכה גם להטבות בארנונה, בביטוח הלאומי, בהבטחת הכנסה ולעתים גם בדיור. "מסע הבחירות שלנו אינו נגד חרדים, אלא בעד החיילים", הדגיש.

,הקמפיין (צילום: דף הפייסבוק של קדימה)

אתמול, פנה אייכלר ליו"ר ועדת הבחירות השופט אליקים רובינשטיין בדרישה לפסול את הקמפיין של קדימה. לדבריו, זוהי "סיסמה מסיתה, יש כאן שקר מספרי בוטה של '3400' שמקבל אברך הלומד תורה, דבר שלא היה ולא נברא".

"מטרת הפרסום היא לעורר איבה ומדנים נגד היהודים החרדים הקרויים בסלנג ההמוני 'אברכים'", הסביר אייכלר, "הדבר עלול לגרום לשנאה ואף לאלימות חמורה יותר מן הסיסמה 'אין חובות אין זכויות', שפסלתם בצדק כי היא מסיתה נגד הערבים".

אייכלר המשיך ואמר כי מדובר ב"הסתה מסוכנת עד שפיכות דמים", והוסיף כי "השימוש בחיילים בהסתה המונית, היתה נהוגה באירופה מאז ימי מסעי הצלב ועד לימי הצאר הרוסי. שלא להזכיר תקופות קשות יותר שבאו לאחר מכן. אשר על כן אבקש לפסול את התעמולה האנטישמית של קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר