מה עובר על עיר התורה?

בקבוק תבערה הושלך שוב לעבר דירה בעיר בני ברק

מה עובר על עיר התורה? הערב, הושלך שוב בקבוק תבערה לעבר בית משפחה בעיר בני ברק, לא היו נפגעים בנפש. האירוע מצטרף לסדרת אירועים חמורים שהתרחשו לאחרונה בעיר, בהם, השלכת בקבוקי תבערה, ירי לאור יום, ונסיונות חיסול. איש 'איחוד הצלה': "נצטרך לרענן את הנחיות הבטחון" (חדשות,חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90 למצולמים אין קשר לכתבה)

מה עובר על העיר החרדית בני ברק?: זה מספר שבועות שתושבי העיר החרדית בני ברק סובלים מאלימות קשה הנובעת מסכסוכים פנימיים שטרם ידוע האם שייכים לקהילה החרדית, אולם מדאיגים מאוד.

הערב (ראשון) בקבוק תבערה הושלך שוב לעבר דירה ברחוב הרב שך בעיר, במקום פרצה אש, וכוחות גדולים של משטרה והצלה שהוזעקו למקום השתלטו על השריפה.

החשודים עצמם, כמו בפעם שעברה, נמלטו מהמקום, וכוחות המשטרה סורקים את האיזור במטרה לאתרם.

כזכור, בשבוע שעבר (יום שני) הושלך בקבוק תעברה לעבר אותה דירה ברחוב הרב שך, גם אז הארוע הסתיים בנס ללא נפגעים.

ביום חמישי האחרון, התרחש ארוע חמור, גם הוא בלב העיר החרדית, כאשר סמוך לשעה 10 בבוקר התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב דן על אירוע ירי חמור ברחוב האדמו"ר מנדבורנה בבני ברק. כוחות הצלה שהוזעקו למקום דיווחו כי מדובר בארוע של ירי לעבר צעיר כבן 15 שלא נפגע מהירי, המשטרה לקחה את הצעיר להמשך חקירה, בכדי לברר את נסיבות האירוע.

אברומי כץ חובש בארגון 'הצלה גוש דן' סיפר מייד לאחר הארוע: "הגענו מיידית למקום בעקבות הדיווח על הירי, והבחנו בצעיר כבן 15 שסיפר כי נורו לעברו מס' יריות בעת שהלך ברחוב האדמו"ר מנדבורנה והוא ברח לעבר עמדת המאבטח בית הספר אור החיים הסמוך".

עוד יוזכר, כי לפני כחודש הצרחש נסיון חיסול ברחוב זבוטינסקי פינת רחוב סוקולוב בעיר.

אפי פלדמן יו"ר 'איחוד הצלה' בני ברק אמר הערב בשיחה ל'כיכר השבת': "במהלך השבוע האחרון טופלו ברחבעי העיר מספר ארועים על רקע פלילי, זה תופעה שלא נתקלנו בה בעבר ברחבי העיר החרדית, ואנחנו נאלצים להתחיל להתמודד עם זה, אין לנו מידע מי עומד מאחורי האירוע הזה".

"אנחנו מתוגברים בעיר, ואנחנו ערוכים לזה, אנחנו נצטרך לרענן את הנחיות הבטחון בעקבות הארועים האחרונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר