מנכ"לי הממשלה: "לפעול עם החרדים לא בכפיה"

בכנס החמישי של התוכנית הלאומית לילדים ולנוער בסיכון, התקיים פאנל מיוחד של מנכ"לי משרדי הממשלה בהנחיית עו"ד אבי בלום. ערב הבחירות, הפתיעו המנכ"לים את הנוכחים כשסיפרו על שיתוף הפעולה הנדיר עם הציבור החרדי וגם הסבירו את סוד ההצלחה (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
יש שיתוף פעולה. הפאנל והמנחה עו"ד אבי בלום (צילום: אמנון גוטמן)

כבוד למגזר. רגע לפני הבחירות, התאספו מנכ"לי משרדי הממשלה, לפאנל מיוחד בהנחיית הפרשן החרדי, עו"ד אבי בלום. בפאנל השתתפו: דלית שטראובר מנכ"לית משרד החינוך, נחום איצקוביץ מנכ"ל משרד הרווחה, פרופ' רוני גמזו מנכ"ל משרד הבריאות, רותם פלג מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, דימה פורצ'ב מנכ"ל המשרד לקליטת עלייה וד"ר רמי סולימני מנכ"ל אשלים-ג'וינט.

הפאנל נערך בביתן 10 בגני התערוכה בתל-אביב, במסגרת הכנס החמישי של התוכנית הלאומית ובין מאות הנוכחים, ממשרדי הממשלה השונים שגדשו את האולם, נראו גם ראשי הערים החרדיות: יעקב אשר מב"ב, יעקב גוטרמן ממודיעין עילית, יצחק עידן מאלעד ומשה אבוטבול מבית שמש.

בעיצומו של הדיון שעסק בבטן הרכה של האוכלוסיות החלשות בישראל, הפתיעו המנכ"לים, כשהעלו על נס את הצלחת התוכנית בקרב האוכלוסייה החרדית, והסבירו כי "סוד ההצלחה הוא לפעול בשותפות ובהבנה ולא בכפיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר