סערת 'כח להשפיע'

'הידברות' נגד הרב אמנון יצחק: הוא מבזה את מרן

לאחר מכתבי הרבנים החריפים נגד הרב אמנון יצחק, כעת, מצטרף למאבק גם ארגון 'הדברות' בראשו עומד הרב זמיר כהן, מגדולי המחזירים בתשובה. בתשובה לגולש ב'הדברות' נכתב: "הרב אמנון קורא תיגר ואף מבזה את מרן ואין לו כלל את הזכות לעשות כך. עליו להיכנע ולבקש סליחה ומחילה" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: פלאש 90)

לאחר מכתבי גדולי ישראל ורבנים רבים ברחבי הארץ, נגד הרב אמנון יצחק - מנהיג מפלגת 'כח להשפיע', כעת, מצטרף למאבק נגד דבריו של הרב יצחק גם ארגון 'הידברות' שבראשו עומד הרב זמיר כהן, מגדולי המחזירים בתשובה.

בשאלה שנשאלה על ידי גולש באתר הרשמי של ארגון 'הידברות' נכתב: "שלום רב, ברצוני לשאול שאלה מבלי להכנס לעצם המחלוקת או לפוליטיקה, למה אף רב מרבני הדור לא מנסה להשכין שלום ולפייס בין הרב עובדיה יוסף שליט"א לבין הרב אמנון יצחק? אודה לכם אם תענו לי תשובה עניינית כי אני מאוד מערכיה ואוהבת את שני הרבנים וזה כואב לי מאוד לראות את המחלוקת הזו".

התשובה שהשואל קיבל על ידי אחד מרבני הארגון, הייתה חריפה וחד משמעית: "שלום וברכה, לי אין יכולת להשכין שלום ואינני מעורב כלל בעניין זה. ככלל איננו מתערבים בחירות ובפוליטיקה. עיקר עיסוקינו הוא רק בהפצת היהדות ובהרבצת תורה, מ"מ עקב כבוד התורה וחילול ה' אני מוכרח לכתוב מספר שורות. בכל מקרה חשוב לציין שאין כלל מחלוקת של שווים. אין שני צדדים".

"הרב אמנון קורא תיגר ואף מבזה את מרן שליט"א ואין לו כלל את הזכות לעשות כך. עליו להיכנע ולבקש סליחה ומחילה ממרן שליט"א ובזה יגמר העניין".

"אם הרב אמנון היה מקים מפלגה ואומר אני לא רוצה למשוך קולות מש"ס, כל מי שמצביע ש"ס ומציית למרן שימשיך לעשות כך! אני רק רוצה להביא קולות מבחוץ כדי להציל עוד קולות ולחזק את המחנה התורני היה הדבר ברוך".

"כעת, העניין אינו כך, אלא כל מגמתו ועיסוקו, להשמיץ את בית מרן ואף לבזות את מרן בעצמו. משכך נראה בוודאי שנכונים דברי הרב בעדני שליט"א שהמסייע לרב אמנון מסייע לידי עוברי עבירה".

"עצוב הדבר מאוד, יש בזה חילול ה' נורא, הרב אמנון הוא בעל זכויות רבות אבל נאמנים עלינו דברי מרן שליט"א שהרב הקדיח תבשילו וחבל".

יצוין כי בראש ארגון 'הדברות' עומד הגאון הרב זמיר כהן.

השאלה והתשובה (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר