עו"ד אריה סאמרלי: הרב אמנון יצחק יודיע הערב על החלטתו

עו"ד אריה סאמרלי, ששובץ במקום הראשון ברשימתו של הרב אמנון יצחק 'כח להשפיע' התייחס בתכניתו של מנחם טוקר להערכות שהרב יודיע על פרישה, אולם סירב לאשר או להכחיש את הדיווחים: "נכון לעכשיו הרשימה קמה וממשיכה, הרב יחליט מה שהוא יחליט היום בערב, ומה שהוא יחליט נקבל באהבה רבה" • האזינו (חדשות, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (עיבוד: כיכר השבת)

"ההרגשה היא מאוד מעורבת, הרב מרגיש מצוין, הרב יתן את ההצהרה שלו היום בערב, בהרצאה שהוא נותן בנהריה, ואני מציע לכולם להמתין ולשמוע את הרב" כך אומר היום עו"ד אריה סאמרלי ששובץ ברשימתו של הרב אמנון יצחק.

את הדברים אמר סאמרלי בתכניתו של מנחם טוקר ברדיו 'קול חי' בהתייחסו לספקולציות השונות לפיהם יצהיר הרב אמנון על ביטול מפלגתו החדשה: "אני לא עוסק בספקולציות". אמר סאמרלי.

"נכון לעכשיו הרשימה קמה וממשיכה, הרב יחליט מה שהוא יחליט היום בערב, ומה שהוא יחליט נקבל באהבה רבה".

לדברי עו"ד סאמרלי "הרב החליט, אני אתן לרב להגיד את ההצהרה, אני לא רוצה שישתמע מכאן ומכאן, נכון לעכשיו הרשימה ממשיכה כרגיל, הרב אמנון יודע בדיוק את מה שהוא עושה, ואנחנו סמוכים ובוטחים בו באופן מוחלט".

סאמרלי אמר: "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת לקרוא לאחדות, לקרוא למצב שיאפשרו לרב אמנון להיפגש עם מרן".

כזכור, אמש, מתחו הגאון חכם שלום כהן ומרן רבי עובדיה יוסף ביקורת על החלטת הרב אמנון יצחק לרוץ בנפרד, ובמהלך היממה האחרונה היה מי שטען כי בעקבות הדברים יודיע הרב אמנון יצחק על ביטול מפלגתו.

האזינו לראיון באדיבות התכנית 'זמן אוויר' - רדיו קול חי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר