ילדיו של משה פרידמן יוצאו מחזקתו? "הוא משתמש בהם לצרכי תעמולה"

אנטוורפן: הוגשה בקשה להוציא את ילדי משה פרידמן מחזקתו, זאת לאחר הפרובוקציה בה הם הוכנסו ל'בית יעקב'. עו"ד הנרי רוזנברג בשיחה ל'כיכר השבת': "פרידמן פשוט מתעלל בילדים שלו בשביל הפרסום. עושה איתם משחקים והכל לצורכי תעמולה ובשביל רווח אישי שיוצא לו מזה". וגם: מה דעתו האמיתית של פרידמן לגבי לימוד מעורב של בנים ובנות? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה פרידמן (צילום: Jodendom Punt NL)

הסערה באנטוורפן: הוגשה בקשה להוציא את הילדים מחזקת משה פרידמן.

הקהילה החרדית באנטוורפן שבבלגיה ממשיכה לסעור בעקבות פרשת ילדיו של "משה אריה פרידמן" הלומדים בבית הספר של בנות "בנות ירושלים" של קהילת חסידות בעלזא בעיר וזאת בעקבות תביעתו בבית המשפט המקומי שהתקבלה.

בימים האחרונים הגיש עו"ד הנרי רוזנברג יהודי תושב העיר בקשה מיוחדת לפרקליט המדינה הבלגי בשם בני משפחתו של פרדימן בדרישה להוציא מחזקתו את הילדים וזאת בטענה כי בהתנהגותו הוא הינו מתעלל בהם.

עו"ד הנרי רוזנברג אומר הערב בשיחה עם כיכר השבת: "זאת תביעה שאני הגשתי בשם האמא של משה אריה פרידמן ובני המשפחה ששוהים בחו"ל וזו בקשה מפרקליט המדינה הבלגי שייפתח בחקירה על מצב הילדים וטובתם.הבקשה הינה מפורטת בעשרה דפים,ומצורפים לה 34 מסמכים".

הבקשה שהגיש עו"ד רוזנברג נגד פרידמן (צילום:כיכר השבת)

"אני טוען כי פרידמן הינו שקרן ורמאי ונלחם בכל העולם ומשתמש בילדים לצורכי תעמולה. גם בוינה וגם באנטוורפן".

"מטרתו היא ליצור פרובקציה ולהאדיר את שמו ואת זה הוא עושה על חשבון ילדיו".

צפו: פרידמן מכניס את בניו ל'בית יעקב'

"מעניין מאוד" מציין רוזנברג "כי בהיותו בוינה טען פרידמן כי חשובה לו מאוד ההפרדה בין בנים ובנות עד כדי כך שבראיון לעיתון מקומי הוא סיפר כי אם היה בית ספר קתולי בוינה שמפריד בין בנים לבנות היה מכניס את הילדים לשם העיקר שילמדו בנפרד ללא תערובת על מנת לשמור על גדרי הצניעות".

"ואילו פה באנטוורפן" ממשיך רוזנברג, "הטענה שלו הפוכה בדיוק. הוא מסרב להכניס את הבנות לבית יעקב ומבקש לשלוח לשם רק את הבנים, לתקשורת כאן הוא מספר שהוא נלחם על האפלייה בין מאות שנים שקיימת ביהדות בין בנים לבנות".

עו"ד הנרי רוזנברג "פרידמן פשוט מתעלל בילדים שלו"

רוזנברג מסכם: "פרידמן פשוט מתעלל בילדים שלו בשביל הפרסום. עושה איתם משחקים והכל לצורכי תעמולה ובשביל רווח אישי שיוצא לו מזה".

"אני מקווה שהבקשה תתקבל ויוציאו את הילדים מחזקתו. מגיע להם עתיד טוב יותר למען בריאותם הנפשית" מסכם רוזנברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר