הבבא ברוך נעמד לצד ש"ס: התרבו החולקים על דעת תורה

רבי ברוך אבוחצירא מצטרף לתמיכה במפלגת ש"ס ואריה דרעי. במכתב מיוחד שפרסם היום קורא הבבא ברוך לתמוך בש"ס, "במיוחד לעת כזו שרבו החולקים על דעת תורה ולומדיה" כותב, "כל איש מישראל ישנס מותניו ויצא לעזרת ה' בגיבורים להצביע ש"ס ולהשפיע על כמה שיותר מצביעים שיצביעו אך ורק ש"ס" (בחירות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

משפחת אבוחצירא נעמדת לצד תנועת ש"ס.

אחרי מכתבו של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, יוצא הבוקר מכתב מיוחד נוסף של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא, הבבא ברוך בו הוא מביע תמיכה חד משמעית ב"שס ומנהיגה אריה דרעי".

המכתב המלא:

"לכבוד ידידנו ומכובדינו איש רב פעלים לתורה ולעבודה רבי אריה דרעי הי"ו, לרגל חזרתך לפעילות קודש בתנועת ש"ס הקדושה לפי החלטתו וברכתו של מרן פאר הדור רבינו עובדיה יוסף שליט"א מייסד תנועת ש"ס המעטירה נשיא מועצת חכמי התורה".

"בשמי ובשם כל רבני משפחתנו הקדו' משפחת אביחצירא שליט"א אנו מברכים אותך בברכת "עלה והצלח" במיוחד שנטלת על עצמך להיות יו"ר מטה הבחירות שהוא תפקיד חשוב ומכריע הרינו לאחל לך הצלחה רבה שתביא לעלייתה ושגשוגה של תנועת ש"ס לכנסת".

"בהזדמנות זו אנו פונים לכל אחינו בית ישראל באשר הם ובמיוחד לכל נאמני המשפחה שיהיו לעזר ולסיוע לכל מה שקשור בבחירות הבעל"ט כדי שירום קרן התורה ובמיוחד לעת כזו שרבו החולקים על דעת תורה רבניה ולומדיה" כותב הבבא ויש מי שמפרשים את דבריו כעקיצה כלפי ח"כ חיים אמסלם..

"לכן כל אחד ואחד מאנשי שלומנו ומוקירים את אבותינו הקדושים, כל איש מישראל ישנס מותניו ויצא לעזרת ה' בגיבורים להצביע ש"ס ולהשפיע על כמה שיותר מצביעים שיצביעו אך ורק ש"ס".

"ובשכר זאת ובזכות אבותינו הקוה"ט זיע"א הקב"ה ימלא כל משאלות לבכם לטובה בכל מכל כל ותתברכו "בתלת מילי דמיטב" בני, חיי, ומזוני, בבריאות הגוף ובשלמות המשפחה אמן".

הבבא ברוך מסיים את המכתב עם חתימת ידו: "ישלם ה' פועלכם ותהיה משכורתכם שלמה מעם ה' אלוקי ישראל אכי"ר. החותם בדמע ובברכת התורה ולומדיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר