מתקפה חריפה

מרן הגר"ע יוסף: אמנון יצחק מגדף את בני ביתי, אני לא רוצה לפגוש אותו

פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף במתקפה חריפה נגד אמנון יצחק העומד בראשות מפלגת 'כח להשפיע'. הערב אמר הגר"ע יוסף לרבני העדה התימנית שהגיעו אליו: "הוא שופך כל חמתו על בני ביתי, מבזה אותם, מחרף ומגדף אותם, הם לא עשו כלום, אמרו לי 'שיבוא אליך?' אמרתי להם לא. לא מאמין שהוא ישמע לי, למה להפסיק את התורה בשביל לדבר שיחה בטלה" • תיעוד וידאו בלעדי (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום בלעדי: כיכר השבת)

פרסום ראשון: מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף תוקף בחריפות את ר' אמנון יצחק העומד בראש מפלגת 'כח להשפיע': ואומר: "הוא מחרף ומגדף את בני ביתי".

הערב, (רביעי) הגיעו עשרות רבנים מבני עדות תימן, למעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, במהלך שיעור שנשא הרב בפני הרבנים התייחס לכל המתרחש סביב אמנון יצחק ואמר דברים חד משמעיים וחריפים: "הוא (ר' אמנון יצחק י.כ) שופך כל חמתו על בני ביתי, מבזה אותם, מחרף ומגדף אותם, הם לא עשו כלום".

"הם לא אמרו כלום" אמר הגר"ע יוסף. "אמרו לי (בני המשפחה י.כ) שיבוא אליך? אמרתי להם לא. לא מאמין שהוא ישמע לי, למה להפסיק את התורה בשביל לדבר שיחה בטלה, זה הטעם, לא שאני שונא אותו, אלא כל הטעם שהוא לא ישמע לי, 'והם לא יאמינו לי ולא ישמעו בקולי', הוא רוצה לעשות לעצמו חבילות חבילות, מה אני יכול לעשות" אמר מרן הגר"ע יוסף.

"תבורכו מפי עליון, תעזרנו לנו, שנוכל להתגבר על כל הגזירות, יוצא אחד - יוצא דופן, כמו אמנון יצחק, זה מחליש אותנו, במקום זה אנחנו נתגבר על האוייבים שלנו, כאיש אחד חברים, נתגבר בשביל לעסוק בתורה, בשביל לחזק את התורה, זה מגמתנו, תעזרו לנו".

"יש לכם טענות עלינו, מוכנים לקבל בכל דבר ודבר, אתם אהובים שלנו, אתם ידידים שלנו, מה זה תימני, בבלי, מצרי?, כולנו בני איש אחד אנחנו, בניו של יעקב אבינו, תורה ציווה לנו משה מורשת קהילת יעקב, התורה לא בשביל אשכנזים, התורה בשביל כל בני ישראל".

"תעזרנו לנו שנוכל להיות כולנו כאיש אחד חברים, לעזור לתנועה שלנו שכל מגמתה בשביל התורה לעם ישראל, ואתם אהובים ברורים, קדושים, אין לכם דעות משונות". אמר פוסק הדור מרן הגר"ע יוסף.

תגובתם של אנשי הרב אמנון יצחק לא התקבלה עד כה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר