היסטוריה: הצדיק מיבניאל ישתתף בשיעורו השבועי של הגר"ע

לאחר 14 שנה מאז הופעתו האחרונה בשיעורו השבועי של הגר"ע יוסף, הערב ישתתף הצדיק מיבניאל שוב בשיעור. לצידו: הגר"מ מזוז, הגר"ש בעדני, והגר"ב שמואלי. בברסלב מופתעים: "בדיוק 14 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה אישר הצדיק את השתתפותו בדרשה מעין זו". (חדשות,חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מנהיג ברסלב עם הגר"ע בדרשה לפני 14 שנה (צילום: ברסלב)

הסטוריה בשיעור הגר"ע יוסף: הצדיק מיבניאל מוהרא"ש שיק ישתתף בשיעור המועבר בשידור חי לכל רחבי העולם.

בברסלב מציינים כי ההחלטה לפיה האדמו"ר ידרוש במוצאי שבת הקרוב בבית המדרש שנמצא בביתו של מרן התקבלה אצל חסידי ברסלב בהפתעה גמורה, מאחר ובדיוק 14 שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה אישר הצדיק את השתתפותו בדרשה מעין זו.

בשעות הלילה של יום חמישי, אישר מנהיג ברסלב את הגעתו בעקבות בקשות שהגיעו מבכירים בבית הרב, שאמרו כי הדבר ישמח את מרן הרב עובדיה, בפרט בעת הזו, לרגל הבחירות.

כזכור, לפני כחודשיים ביקר הצדיק מוהרא"ש במעונו של מרן הרב עובדיה יוסף אשר ביקשו להרתם לעזרתו למען תנועת ש"ס, הצדיק הבטיח למרן את עזרתו והפעיל למעלה מ-1000 פעילי 'ברסלב למען ש"ס' שעדיין פועלים בכל רחבי הארץ ופעילותם הגדולה ניכרת בכל מקום.

עוד מצייניפם בברסלב, כי ביום ראשון הקרוב יערוך הצדיק כנס התעוררות גדול לרפואת והצלחת הרב עובדיה יוסף בעיר חולון. במעמד צפויים להשתתף רבנים, אישי ציבור וקהל רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר