תקרית חריגה

צעיר חרדי טוען: שוטרים היכו אותי בלשכת הגיוס

חבריו של צעיר חרדי שהגיע הבוקר ללשכת הגיוס טוענים כי הוא הותקף על ידי חיילים והוכה פיזית. לפי הנוכחים, המהומה החלה לאחר שהצעיר הרים את קולו, שוטרי יס"מ שהוזעקו למקום היכו אותו והוציאו אותו מהבסיס. "שום דבר שהוא אמר או עשה לא מצדיק פגיעה שכזאת" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לשכת הגיוס (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

על רקע השיח הציבורי בנושא השויון בנטל והמתח בין דתיים לחילונים, אירעה הבוקר תקרית חריגה בלשכת הגיוס בירושלים.

על פי הדיווח בקו החשיפות, בחור ישיבה שהגיע לחתום על הסדר 'תורתו אומנותו' נתקל בקשיים כל שהם והחל להרים את קולו, בתגובה פנו אליו החיילים במקום והתעמתו איתו אולם לאחר מספר דקות כשהמקרה יצא משליטה הזמינו החיילים שוטרי יס"מ שלדברי חבריו התנכלו לו בצורה קשה ואף היכו אותו נמרצות כשהם מגרשים אותו מהמקום תוך הפעלת כוח פיזי רב.

לדברי הנוכחים במקום, לא ברור מי בדיוק אשם בתקרית. האם הבחור עצמו שהיה הראשון שצעק ועורר מהומה אך גם הם מדגישים כי היחס אליו היה מחפיר ומזלזל. "היה אפשר לפתור את הבעייה איתו בדרכי נועם ולא בהתעללות כה ברוטלית ומכות קשות", הם אומרים.

חבריו של הבחור רואים את הסיפור באור עוד יותר קשה וטוענים כי הוא בסך הכל ביקש לברר פרט כלשהו, ובתגובה החלו החיילים במקום לנסות ולהשתיק אותו ובהמשך אף לגרש אותו מהמקום. "אנחנו בטוחים כי לולא הרקע של ההסתה בכלי התקשורת והמצב הבעייתי של בחורי הישיבות, הרי שהיחס כלפיו היה שונה לגמרי והרבה יותר חיובי", הם אומרים בכעס.

"שום דבר שהוא אמר או עשה לא מצדיק פגיעה כזאת והפעלת אלימות ברוטאלית כלפיו", הם מוסיפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר