לאחר הכחשת הראיון

הרב דב יפה חוזר בו: "מה שכתבתי היה מחוסר ידיעות מספיקות"

יממה לאחר פרסום מכתב ההכחשה על הראיון ב'הפלס', חוזר בו המשגיח הרב דב יפה מההכחשה, ובמכתב חדש כותב: "מה שכתבתי היה מחוסר ידיעות מספיקות". הרב יפה מוסיף וכותב כי הצטער לשמוע "שהיו גדולי ישראל שהצטערו ממכתבי שכתבתי בשושן פורים" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב דב יפה (צילום: שוקי לרר)

חוזר בו מההכחשה? יממה לאחר פרסום מכתב ההכחשה ב"יתד נאמן", הבוקר (חמישי) פורסמה מודעה בשמו של המשגיח הגאון הצדיק רבי דב יפה, בעיתון "הפלס", בה לכאורה הוא חוזר בו מההכחשה.

במכתבו החדש של הרב יפה, נכתב הנוסח הבא: "נתבקשנו מהגאון הצדיק רבי דב יפה לפרסם מכתב זה. הצטערתי מאד לשמוע שהיו גדולי ישראל שהצטערו ממכתבי שכתבתי בשושן פורים".

"גם נודע לי שמה שכתבתי היה מחוסר ידיעות מספיקות, על כן הנני חוזר בי ממכתבי הקודם שבשושן פורים והשי"ת יצלינו מכל מכשול", כותב הרב דב יפה.

עוד הוא מוסיף וכותב: "והשי"ת יערה רוח ממרום להשכין שלום בין כל היראים לדבר השם ויצילינו מכל גזירות אכזריות".

לסיום מכתבו, מוסיף המשגיח וכותב: "נ.ב. הצטערתי מאד לשמוע שחשדו בהרב ישעיה ויין שליט"א שהטעה אותי, ואין הדברים כן וזה חשד בכשרים", על החתום דב יפה.

מכתבו זה של הרב יפה מנוגד למכתבו מאתמול בעיתון "יתד נאמן" בו כתב כי ראיון שפורסם על ידי ישעיהו ווין בעיתון הפלס ביום שישי האחרון הינו זיוף ונעשה במרמה.

בדברים שכותב הרב יפה בעיצומו של יום שושן פורים, נכתב: "בעזרת השי"ת עומדת לצאת מהדורה משוכללת מהספר הקדוש ורב התועלת "עבד המלך" על כל התורה להרב הגאון הצדיק המיוחד ר' שמואל הומינר זצוק"ל".

"ובקשו ממני למען התועלת שיבוא אלי מי מהם לשמוע קצת על המחבר, הסכמתי אך לא ידעתי מי יבוא ולמען איזה עיתון יבוא", מוסיף וכותב המשגיח במכתבו באשר לפרסום הראיון שנערך עמו.

המשגיח מוסיף ומבהיר: "וחס ושלום שאעשה דבר שהוא למורת רוחם של מנהיגי הדור מרן הגאון ר' אהרן לייב שטיינמן ומרן ר' חיים קנייבסקי השי"ת יאריך ימיהם".

יצויין כי גורמים הקשורים למכתב ההכחשה שפורסם אמש בעיתון "יתד נאמן" אומרים כי אינם מתרשמים מהמכתב החדש הבוקר בעיתון של "הפלג הירושלמי", ולדבריהם בהפלס נלחצו מאוד מההכחשה הגורפת והפעילו לחצים כבדים במשך כל יום אמש על אנשי ביתו של זקן המשגיחים על מנת שיחזור בו וישנה את דעתו.

"אם את המכתב ה"פרווה" הזה הם השיגו אחרי כל האיומים הרי שמצבינו טוב", הם אומרים בגיחוך.

המכתב הבוקר ב'הפלס'
המכתב אתמול ב'יתד נאמן'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר