יוסי נסים ממכבי בביקור אצל הרב שלמה גוטפריד

מר יוסי נסים , ראש מחוז השרון והנהלת מכבי ערכו ביקור מיוחד אצל הרה"ג רבי שלמה גוטפריד שליט''א, רב שכונת הדר גנים - פתח תקווה. במהלך הפגישה בירך המרא דאתרא את הרב אברהם גרוסמן, שמונה לאחרונה כמתאם קשרי הקהילה במחוז.(חרדים)

שושי מילר | כיכר השבת |
הפגישה בין הרב שלמה גוטפריד ליוסי נסים (צילום: יח"צ)

הנהלת מכבי ממחוז השרון ערכו ביקור רשמי אצל רבה של הקהילה החרדית בהדר גנים - פתח תקווה הרה"ג רבי שלמה גוטפריד שליט"א , בביקור השתתפו: מר יוסי נסים ראש מחוז השרון, מנהלת התפעול במחוז הגב' קיביץ, מנהלת השיווק הגב' שמחוני, מנהלת סניף הדר גנים הגב' הורניק ומתאם קשרי הקהילה החדש, אשר נכנס לתפקידו לאחרונה הרב אברהם גרוסמן שהוא תושב השכונה.

הביקור התקיים לאור ההתפתחות המרשימה שמכבי מובילה באזור הדר גנים ובפרט לרגל השקת הרובד החדש " מכבי שלי" שתופס תאוצה רבה גם במגזר החרדי. בנוסף, לאחרונה מונה הרב אברהם גרוסמן שהוא תושב המקום למתאם קשרי הקהילה בפתח תקווה ובאזור ובתוך תקופה קצרה ביותר, הצליח יחד עם מנהלת הסניף לפעול במגוון רב של נושאים שונים לטובת הקהילה ועוד היד נטויה.
ראש המחוז מר יוסי נסים הציג בפני הרה''ג רבי שלמה גוטפריד שליט''א את השירותים הניתנים בסניף הדר גנים וכן עדכן אותו על השירותים הנוספים שיש למכבי בכל האזור ובגולת הכותרת על המוקד הייחודי שמכבי מפעילה לטובת המבוטחים ברחוב שפיגל בעיר.
יצוין, שבמהלך הפגישה הייחודית עלה גם הרובד החדש שמכבי השיקה לאחרונה " מכבי שלי" וראש המחוז ציין שמעל 47,000 איש הצטרפו בתוך חודש לרובד החדש, כאשר רואים השתתפות גדולה ומבורכת גם מהמגזר החרדי, דבר שמוכיח את החשיבות של המגזר לרפואה.
מנהלת סניפי מכבי בעיר הגב' הורניק ציינה " תושבי הדר גנים יכולים להיות גאים בשירותי הרפואה המתקדמים שיש למכבי באזור. כאשר נכנסתי לתפקידי הייתי מופתעת מרמת השירותים שיש בעיר לטובת המבוטחים ויכולה לומר בפה מלא שהמבוטחים שלנו אין להם כמעט צורך לצאת מהעיר והם מקבלים את הרופאים המומחים והטובים ביותר בפריסה של סניפים גדולים ומרווחים עם שירות של מיטב הרופאים המומחים של מכבי".
מתאם קשרי הקהילה החדש הרב אברהם גרוסמן, הודה להרה''ג רבי שלמה גוטפריד שליט''א, שהקדיש מזמנו להיפגש עם ראש המחוז והנהלת המחוז והסניפים וביקש את אישורו להקים קו פתוח לקראת חג הפסח על מנת שתושבי העיר פ''ת יוכלו לקבל מענה הלכתי ורפואי בהלכות הקשורות לחג. הרה''ג רבי שלמה גוטפריד שליט''א הביע את הסכמתו לכך וביחד עם ד''ר גמזו ורופאים מומחים של מכבי בעיר יענו למבוטחים לקראת חג הפסח".

ר' משה שלזינגר, מנהל השיווק למגזר החרדי במכבי ואחראי מתאמי קשרי הקהילה ציין " לאור ההצלחה הגדולה של מתאמי קשרי הקהילה של מכבי במחוזות , הוחלט ע''י ראש מחוז השרון מר יוסי נסים למנות מתאם לאזורים החרדיים במחוז. הרב גרוסמן מונה כמתאם קשרי קהילה לאזור פ''ת ובפרט לשכונה ההולכת ומתרחבת הדר גנים. מכבי הייתה הנחשון בין כל הקופות למנות מתאמי קשרי קהילה לטובת המבוטחים ואכן תפקיד זה הוכיח את עצמו וכהיום למכבי מתאמי קשרי קהילה בכל המחוזות והערים שיש בהם ריכוז גדול של המגזר ואשר פועלים לטובת המבוטחים בתחומים רבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר