הטרגדיה בוילאמסבורג: 1000$ ללוכד דורס משפחת גלויבער

הטרגדיה בוילאמסבורג: המצוד אחר דורס בני הזוג גלויבר נמשך. ארגון יהודי הציע פרס של 10000 דולרים ללוכד הנהג. "נעשה הכל על מנת לסייע למשטרה לתפוס את הרוצח" אמרו בארגון. במקביל, גורמים בקהילת סאטמר הצהירו כי הם מתכוונים לדרוש מרשויות החוק למצות את הדין עם הנהג הנמלט. "אנחנו נדרוש להאשים אותו ברצח משולש, לא פחות מכך" (חרדים, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנהג החשוד בדריסה (צילום: המשטרה המקומית)

הטרגדיה בוילאמסבורג: המצוד אחרי הנהג הנמלט נמשך.

התאונה המחרידה שהתרחשה במוצ״ש האחרון בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין בה קיפחו את חייהם בצורה טראגית בני הזוג נתן ורייזי גלויבער וכן תינוקם בן היממה שחולץ לאחר ניתוח קיסרי גורמת לתחושת אבל כבד בקרב היהדות החרדית בארה״ב.

גם כלי התקשורת והעיתונים המרכזיים עוסקים בטרגדיה הקשה ומדווחים על כל פרט ופרט.

בשעות האחרונות, הגבירה המשטרה האמריקאית את מאמצי החיפוש אחרי הנהג הדורס שנמלט מזירת התאונה ומאז נעלמו עקבותיו.

הנהג החולי אסוודו בן 44 הינו אסיר לשעבר שנשפט על עבירות הריגה ולדברי אימו אין לה קשר איתו והיא אינה מעוניינת לשוחח עליו או לדבר אודות המקרה הקשה.

גורמים בקהילת סאטמר אומרים היום כי הם מתכוונים לדרוש מרשויות החוק למצות את הדין עם הנהג הנמלט. "אנחנו נדרוש להאשים אותו ברצח משולש, לא פחות מכך". הצהירו הגורמים.

בתוך כך, ארגון משפטי יהודי הציע פרס של 10000 דולרים למי שייתן פיסת מידע שתוביל למעצרו של הנהג. "נעשה הכל על מנת לסייע למשטרה לתפוס את הרוצח הזה" אומרים בארגון.

תמונתו של החשוד בדריסה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר