עידן מגיב: יו"ר ועד העובדים באלעד מלבה שנאה

ראש עיריית אלעד יצחק עידן מגיב להאשמות נגדו ואומר: יו"ר ועד העובדים אינו עושה דבר מלבד ללבות שנאה ואי ציות במחלקות בעירייה. וגם: האם יהיה שי לעובדים? (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
יצחק עידן (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

לקראת סכסוך עבודה באלעד: ראש עיריית אלעד יצחק עידן מגיב לטענות ועד העובדים נגדו ואומר: "יו"ר הוועד עסוק בליבוי שנאה ואי ציות במחלקות השונות בעירייה".

"דבר ראשון, כשאני הבטחתי שלא תיהיה פגיעה בעובדים קיימתי זאת ודאגתי למעלה משנה שלא תיהיה כל פגיעה בשכר העובדים" מבהיר עידן בשיחה ל'כיכר השבת', "כעת מבקש משרד הפנים שנקצץ במספר קטן של עובדים שיש להם שעות כוננות רבות מהמקובל ועדיין אנו נאבקים נגד החלטת המשרד".

"ההדגשה היא שגם המשרד לא מנסה לפגוע בכל העובדים אלא בפחות מ-10 אחוז ממצבת העובדים" אומר עידן.

עידן תוקף את יו"ר ועד העובדים שלדבריו מלבה שנאה וגורם לאי ציות בקרב העובדים: "יו"ר ועד העובדים והממונה על מחלקת דת. שכמעט לא עושה שום דבר בנושא דת בעיר ואנשי משרד הדתות אומרים כי אינם מכירים אותו. הוא מנסה להעביר את כל זמנו ומרצו בליבוי שנאה ואי ציות במחלקות השונות בעיריה על לא דבר".

"גם חלק מחבריו בוועד מסכימים עימם והם שותפים לתחושה הזאת" אומר עידן ומתייחס לטענות על כך שהעירייה החליטה שלא להעניק שי לקראת חג הפסח. "הוסבר לו שהם ניתנות בדרך כלל במשכורת והם יינתנו במשכורת הבאה שתינתן בעוד מספר שבועות. הוא ממשיך להציג מצגי שווא על מנת להתסיס את האווירה בעיר, גם המתנות שניתנות לחג ע״י הוועד הינם מכספי העיריה".

"אני מציע לו שיתעסק בעבודתו ויפתח את המקוואות ובתי הכנסת בעיר שבגלל עיסוקיו האחרים הוזנח הטיפול בהם עד כדי כך שהעיר עלולה לאבד תקציבים בנושאי דת בשל כך".

כזכור, מוקדם יותר קרא ועד העובדים לעובדי העירייה להשתתף מחר בהפגנה נגד ראש העיר, ולהיערך לקראת סכסוך עבודה בעיר מיד לאחר חג הפסח, כמחאה על מה שהם מכנים "גזירת השמד" של העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר