אחרי ה'טפילים': מיקי לוי ייפגש עם צעירים חרדים

לאחר סערת ה'טפילים' שעוררה גינויים בקרב הפוליטיקאים החרדים, מגיעה פגישת הפיוס: סגן שר האוצר ח"כ מיקי לוי ייפגוש צעירים חרדים בסוף השבוע • צפו בקטע וידאו בו ח"כ מיקי לוי מזמין את הצעירים החרדים להגיע לאירוע ולשוחח עמו (חרדים)

יוסף פאר | כיכר השבת |
מיקי לוי (צילום: ליל שישי אקטואלי)

לאחר תקרית ה'טפילים' וההתנצלות, מגיעה פגישת הפיוס. סגן שר האוצר, מיקי לוי, ייפגש ביום חמישי הקרוב עם עשרות צעירים חרדיים במסגרת פורום 'ליל שישי אקטואלי'.

בפרומו ששוחרר הערב לערוץ היוטיוב של 'ליל שישי אקטואלי' נראה לוי מזמין אישית לבוא ולהשתתף במפגש בכדי לדבר על "יחסי חרדים וחילונים".

כזכור, בשבוע שעבר התראיין מיקי לוי ברדיו קול ברמה ותוך כדי הראיון פלט שעל החרדים להפסיק להיות 'טפילים על גבה של החברה הישראלית'. בעקבות ההתבטאות, שגררה שורה של גינויים, מיהר לוי להתנצל בשידור חי ואף ניצל נאום שלו בכנסת ישראל בכדי לחזור בו מהדברים שאמר.

לפי הודעת המארגנים בדף הפייסבוק של 'ליל שישי אקטואלי', המפגש עתיד לגעת גם בהתבטאות וזו וכן בגזירות הכלכליות הצפויות, שכן לוי, כזכור, משמש גם כסגנו של שר האוצר יאיר לפיד.

באותו המפגש עתיד ליטול חלק גם סגן שר הדתות הרב אלי בן דהאן. לפי הודעת הפייסבוק, המפגש עם דהאן יעסוק בבחירות הקרבות לתפקיד הרב הראשי לישראל ועוד. בן דהאן יצטרף בכך לחברת מפלגתו, הבית היהודי, ח"כ איילת שקד שהשתתפה במפגש האחרון של הפורום לפני כחודש.

פורום 'ליל שישי אקטואלי' הוא זירה של הידברות בין אישים בכירים בציבוריות הישראלית לבין צעירים חרדיים. הפורום אירח בשנה האחרונה גלרייה מרשימה של אישים מן השורה הראשונה של הציבוריות הישראלית. השתתפו בו, בין היתר, ראשי המוסד לשעבר, אפרים הלוי ומאיר דגן, ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין, השרים לשעבר ובהווה דן מרידור, שאול מופז, חיים רמון, ואורי אורבך, העיתונאי אמנון דנקנר ז"ל ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר