שבאבניקים היכו בחורי ישיבה בבני ברק

האלימות חוזרת לבני ברק? מספר נערי שוליים תקפו בליל שבת בחור ישיבה. בחורי ישיבה נוספים שניסו לעצור את האלימות הותקפו גם הם. בארגון השומרים אומרים: "מדובר בתקיפה חמורה לאחר תקופה של שקט, אנו עושים הכל בשביל להביאם למעצר" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות ארגון 'השומרים')

האם אלימות השבאבניקים חוזרת לעיר התורה והחסידות? בליל שבת האחרון בשעה 1 בלילה הותקף בחור ישיבה חסידי על ידי מספר נערי שוליים ברח' רבי עקיבא במרכז העיר.

בחורי ישיבה נוספים ששהו באיזור וניסו להפסיק את מעשי האלימות הוכו אף הם, ולדבריהם, בשלב מסויים נערי השוליים אף נופפו בסכין שהייתה בידי אחד מהם.

הבחור שהותקף ונפצע קלות פינה את עצמו אל ביה"ח מעייני הישועה בעיר, שם קיבל טיפול רפואי. שאר הבחורים הזעיקו את פקחי השיטור העירוני שלכדו את נערי השוליים.

לדברי בחורי הישיבה שהותקפו, רק לאחר כמחצית השעה הגיע ניידת למקום. כאשר בנוסף, השוטרים הזניחו את הטיפול בנוער השוליים וזאת משום שהם הכחישו את דבר התקיפה.

בארגון 'השומרים' רואים את המקרה בחומרה רבה ואומרים הערב ל'כיכר השבת' כי "מדובר בתקיפה חמורה לאחר תקופה ארוכה של שקט, אנו רואים מקרה זה כקשה במיוחד וכעת ביחד עם הגורמים הרלוונטים במשטרה אנחנו עושים הכל בשביל להגיע לאותם תוקפים ולהביאם למעצר".

(באדיבות ארגון השומרים)
(באדיבות ארגון השומרים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר