בכיר ב'דגל התורה': מתנגדים בחריפות לדיל עמאר - אריאל

דיל 'עמאר אריאל' הזוכה כעת במפתיע לתמיכת מפלגת ש"ס, מקבל התנגדות חריפה מצד 'דגל התורה': "לא ייתכן לסגור עסקאות עם מפלגה התומכת בפגיעה בעולם ישיבות" אומר אחד מראשי המפלגה הליטאית ל'כיכר השבת'. לדבריו: "נכון שהרב אריאל עדיף אמנם על פני רבנים אחרים, אך עדיין צריך לזכור את התנגדותו התקיפה של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל למועמדותו בסיבוב הקודם" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ רבי שלמה משה עמאר (צילום: פלאש 90)

דיל עמאר-אריאל זוכה להתנגדות חרדית: הבוקר חשף 'כיכר השבת' כי היו"ר החדש-ישן של תנועת ש"ס אריה דרעי החליט להחזיר מחדש את דיל הרבנים עמאר- אריאל במסגרת המרוץ לרבנות הראשית.

לפי הדיל, מפלגת הבית היהודי תתמוך בחוק שיאפשר את המשך כהונתו של הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר לקדנציה שניה, ואילו ש"ס בתמורה תתחייב לתמוך בהעברת החוק המאפשר לרבנים מעל גיל 70 להתמודד לתפקיד, מה שיאפשר את בחירתו של הרב יעקב אריאל לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

מתברר כי הדיל זוכה להתנגדות נחרצת בתנועת 'דגל התורה' הליטאית. ראשי המפלגה אמרו בשעה האחרונה בשיחות סגורות כי הם יתנגדו בחריפות לדיל 'עמאר-אריאל', לדבריהם: "לא ייתכן לסגור עסקאות עם מפלגה שחורטת על דגלה את הפגיעה בעולם התורה תוך החרמת הציבור החרדי, הדבר לא בא בחשבון".

בכיר במפלגה אומר בשיחה שלא לציטוט כי "נכון שהרב אריאל עדיף אמנם על פני רבנים אחרים, אך עדיין צריך לזכור את התנגדותו התקיפה של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל למועמדותו בסיבוב הקודם, ועל כן גם הפעם ראשי התנועה הליטאית יגלו התנגדות לבחירתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר