סקר: 89% ממצביעי ש"ס בעד דרעי כיו"ר, 0% סבורים שמרן הגר"ע טעה

ציות מוחלט בש"ס בכל הקשור להחלטת מרן הגר"ע יוסף למנות את דרעי לתפקיד היו"ר. בסקר ערוץ הכנסת נשאלו מצביעי ש"ס האם הם סבורים שהגר"ע טעה במינוי, 0% השיבו: "כן". בנוסף נשאלו מצביעי ש"ס: "את מי אתם מעדיפים בתור יו"ר ש"ס?" 56%: אריה דרעי. 11%: אליהו ישי 11%. 33%: אף אחד מהם (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ומרן הגר"ע יוסף (צילום: יעקב כהן)

סקר ערוץ הכנסת: 89% ממצביעי ש"ס סבורים כי החלטתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף למנות את אריה דרעי ליושב ראש ש"ס מוצדקת.

בסקר שנערך עבור ערוץ הכנסת נשאלו מצביעי ש"ס: "את מי אתם מעדיפים בתור יו"ר ש"ס?" התוצאה הייתה ברורה: אריה דרעי 56% . אליהו ישי 11%. אף אחד מהם 33%.

על השאלה: "האם צדק הרב עובדיה יוסף כשהחליט להעדיף את דרעי במקום ישי?", התוצאה הייתה: צודק 89%. טועה 0%. לא יודעים 11%.

מחצית ממצביעי ש"ס סבורים כי על דרעי להמשיך בדרכו של ישי, בקו הימני. משתתפי הסקר נשאלו: "אלי ישי הוביל קו מדיני ימני, האם על דרעי להמשיך בקו זה?": כן 50%. לא 20%. לא יודעים 30%.

עוד נראה, כי רוב מצביעי התנועה הספרדית מסכימים עם דרכו של דרעי התומך בהצפת 'השד העדתי' בכל פעם מחדש: "האם אריה דרעי צודק כשהוא שב ומציף את "השד העדתי"?" נשאלו המשתתפים. וענו: צודק 60%. לא צודק 30%.

נקודה נוספת שעולה מהסקר, מצביעה על כך שמצביעי ש"ס רוצים לראות את המפלגה לה הם הצביעו בממשלה: "'האם אתם רוצים לראות את ש"ס בקואליציה?": רוצים 60%. לא רוצים 30%.

בנוסף עולה מהסקר, כי דרעי זוכה להגנה מלאה ממצביעיו מפני הטענה כי לא ראוי שאדם שהורשע בעבר ייכהן בתפקיד ציבורי. המשתתפים נשאלו: "האם אתם מסכימים עם הטענה: שאסור למי שהורשע לכהן בתפקיד ציבורי?": מסכים 0%. לא מסכים 98%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר