המרוץ לרבנות הראשית

הגראי"ל: יש למנוע כהונה נוספת מהרב שלמה עמאר

מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן התבטא במהלך ביקור שערכו הרב אברהם שרמן והרב שמחה הכהן קוק בביתו, נגד המשך כהונתו של הרב שלמה עמאר כרב הראשי. בנוסף, הביע התנגדות נחרצת לדיל עמאר-אריאל. בתוך כך, הלילה הגיע הגר"ש אויערבך לביקור במעון הרב שטיינמן (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום ארכיון: מנדי הכטמן)

התנגדות חרדית לדיל הרבנים עמאר - אריאל: המירוץ לרבנות הראשית ממשיך להסעיר את המערכת הפוליטית בכלל והחרדית בפרט.

אמש (שני) נכנסו הרבנים הגאונים הרב שמחה הכהן קוק רבה של העיר רחובות והרב אברהם שרמן דיין בית הדין הרבני הגדול בשעות הצהריים למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, וסיפרו לראש הישיבה על דיל עמאר-אריאל המסתמן, כשהם מבקשים לשמוע את דעתו בעניין.

לאחר שמרן הגראי"ל שמע את הדברים במשך דקות ארוכות הוא התבטא בחריפות רבה, ואמר כי הוא מתנגד לדיל המתוכנן בנחרצות.

ל"כיכר השבת" נודע כי ראש הישיבה אף הוסיף ואמר כי יש לעשות הכל כדי למנוע את המשך כהונתו של הרב שלמה עמאר בתפקיד הרב הראשי.

בתוך כך, בשעות הערב הגיע הגר"ש אויערבך לביקור מיוחד במעונו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

לדברי מקורבים, הגר"ש אויערבך הגיע בכדי לברך ולהתברך לקראת חג השבועות הקרב ובא, ואמר לראש הישיבה כי הרבה זמן לא ראה אותו.

פגישת הרבנים בעבר, (צילום ארכיון: כיכר השבת)

במהלך פגישתם, השניים שוחחו בדברי תורה במשך מספר דקות ולאחר מכן נפרדו לשלום, כשהרב אויערבך מרעיף דברי ברכה על ראש הישיבה שליווה את האורח עד לפתח ביתו.

יצויין, כי על אף המתיחות בשנה האחרונה בין 'הפלג הירושלמי' המונהג על ידי הגר"ש אויערבך לגורמים אחרים בתנועת 'דגל התורה' בעקבות מחלוקות אידאולוגיות ופוליטיות שונות - דווקא בין גדולי הדור היו בחודשים האחרונים מספר מפגשים שונים, בהם שוחחו הרבנים בענייני השעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר