הסוף לדיל 'עמאר אריאל'?

בוטלה פגישת הגר"ע יוסף עם הרבנים עמאר ואריאל

פגישת הרבנים שלמה עמאר ויעקב אריאל עם מרן הגר"ע יוסף, בוטלה בסוף השבוע, כך נודע ל"כיכר השבת". גורמים המקורבים לבית מרן אומרים כי "כנראה שהרב עדיין לא מעוניין בדיל עם המפלגה שהחרימה את הציבור החרדי כולו". בסביבת הרב עמאר ביקשו הארכה מהרב דרוקמן לגיבוש הדיל עם ש"ס (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הפגישה בוטלה, מרן הגר"ע יוסף והרבנים עמאר ואריאל (פלאש 90)

משבר ב'דיל עמאר-אריאל': לאחר שבשבוע שעבר תוכננה פגישה של הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר והרב יעקב אריאל עם מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף.

ל"כיכר השבת" נודע כי בסוף השבוע הוחלט בבית הגר"ע יוסף שלא לקיים את הפגישה וזאת לבקשתו של פוסק הדור. לדברי גורמים המקורבים לבית מרן: "כנראה שהרב עדיין לא מעוניין בדיל עם המפלגה שהחרימה את הציבור החרדי כולו".

גורם בש"ס אומר הבוקר ל"כיכר השבת" כי "סגנון הדיבור של 'הבית היהודי' שהתחיל עם האולטימטום של איילת שקד, ונמשך עם 'האיום' שלהם שהם יריצו את הרב שמואל אליהו כרב הראשי הספרדי רק גורמים לנו שלא להגיע לדיל איתם, הם עדיין טריים בפוליטיקה ולא מבינים מספיק מהלכים".

מנגד, ח"כ בכיר בש"ס אומר כי "חייבים להעביר את הדיל של 'עמאר-אריאל'. אם מישהו חושב שאנחנו נצליח להביא לבחירת רב ראשי ספרדי מלבד הרב עמאר - הוא טועה. אני עדיין לא שמעתי את דבריו של הרב עובדיה יוסף אבל זוהי דעתי".

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי אנשיו של הרב שלמה משה עמאר פנו בימים האחרונים לרב חיים דרוקמן ובקשו ממנו הארכה של שבוע לניסיון לאשר את הדיל עם ש"ס, טרם ברור אם הרב דרוקמן יענה לבקשה.

בעוד כשבועיים יעלה שוב 'חוק שטרן' שמגדיל את גוף הבוחר, במידה וש"ס לא יגיעו להבנות עם הבית היהודי, ככל הנראה חובשי הכיפות סרוגות יתמכו בחוק, מה שלכאורה יסתום את הגולל על האפשרות לבחירת הרב עמאר לכהונה נוספת.

בנתיים, בש"ס שיודעים שחוק שטרן מסיים את הניסיון לבחירת הרב עמאר לכהונה נוספת, ממשיכים להיערך להרצת רב ראשי ספרדי אחר, על הפרק קיים כיום שמו של הרב אברהם יוסף, בנו של מנהיגה הרוחני של התנועה ורבה של חולון, אך יתכן ונראה ברגע האחרון יהיה שינוי במועמד מטעם ש"ס לתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר