פרסום ראשון

ש"ס: "הרב עובדיה מתנגד בנחרצות לרב דוד סתיו"

תנועת ש"ס מודיעה כי אין כל 'דיל' בבחירות לרבנים הראשיים לישראל, תוקפת בחריפות את סיעת 'הבית היהודי': "בחרו לנהוג בכחש והפרו הבטחה מפורשת שנתן נציגם למרן הגר"ע יוסף לפיה לא יקודם חוק שטרן", ומבהירה כי מרן הרב עובדיה יוסף מתנגדת בנחרצות לרב דוד סתיו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים עמאר וסתיו (צילום: מאיר אלפסי)

'דיל עמאר אריאל' נקבר סופית: תנועת ש"ס מודיעה בצהריים (שלישי) כי אין שום דיל עם 'הבית היהודי' באשר לבחירות לרבנים הראשיים לישראל, ומאשימים: "בבית היהודי בחרו לנהוג בכחש והפרו הבטחה מפורשת".

יו"ר ש"ס אריה דרעי פונה בצהריים לשר הדתות נפתלי בנט בקריאה, "למלא את מחויבותו החוקית ולהביא בפני הממשלה בישיבתה הקרובה את אישור נציגי הועדה המכינה בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים".

בנתיים, תנועת ש"ס מוציאה הודעה חריפה נגד 'הבית היהודי' בה נכתב: "אנו מבהירים באופן נחרץ כי לא קיים שום דיל לבחירת הרבנים הראשיים, בבית היהודי בחרו לנהוג בכחש והפרו הבטחה מפורשת שנתן נציגם למרן הרב עובדיה יוסף לפיה לא יקודם חוק שטרן".

בש"ס מוסיפים כי מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף מתנגד לבחירת הרב דוד סתיו לרב הראשי לישראל. "לאור התנגדותו הנחרצת של מרן הרב עובדיה יוסף למינוי הרב סתיו לתפקיד הרם של הרב הראשי, תנועת ש"ס תתנגד אף היא לכל דיל בעניין", מבהירים בתנועה.

"אותם גורמים הדואגים להפיץ שמועות אלו, מונעים מאינטרסים צרים, שאינם משקפים כלל את עמדת התנועה", תוקפים בש"ס.

אתמול, נחשף ב"כיכר השבת" כי גורמים בש"ס בודקים 'דיל' חדש בבחירות לרבנים הראשיים, לפיו, יתמכו ברב דוד סתיו בתמורה לתמיכה ברב שלמה עמאר. בכיר בש"ס הבהיר ל"כיכר השבת" כי "קשה לראות שמרן הרב עובדיה יוסף יתמוך בדיל שכזה, אבל ברגע שיראו שהרב הראשי הספרדי גם בסכנה, יתכן מאוד ודיל כזה יצא לפועל".

ההצעה ללכת על דיל מול הרב דוד סתיו באה לאחר שבסיעת 'הבית היהודי' משכו ברגע האחרון את הצעת החוק שנועדה לאפשר את התמודדותם של הרבנים שלמה עמאר ויעקב אריאל כפי שסוכם מול סיעת ש"ס, וזאת לאור הסיכויים הקלושים של החוק לעבור בוועדת השרים לחקיקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר