פשקוויל מאיים: על כל בחור ישיבה שייכלא - נכה חייל צה"ל

המחתרת החרדית חוזרת? בריכוזי הציבור החרדי הופצו כרוזים בהם משגר גוף אנונימי המכונה "המחתרת נגד גיוס חרדים" איום כי יכה חיילי צה"ל על כל בן ישיבה שייכלא (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכרוז האנונימי (צילום: כיכר השבת)

האם המחתרת החרדית חוזרת? בימים האחרונים הופצו בריכוזי הציבור החרדי בירושלים כרוזים בהם משגר גוף אנונימי איומים על חיילי צה"ל.

הגוף, המכנה עצמו בשם "נ.ג.ח - המחתרת נגד גיוס חרדים בארץ ישראל", וממומן ככל הנראה על-ידי קיצונים חרדים משגר איום ישיר אל ראשי צה"ל לפיו באם יגויסו בחורי ישיבות הרי שהם יגיבו בתג מחיר ויכו חיילי צה"ל.

בפשקוויל שהופץ נכתב תחת הכותרת "אל שלטונות הצבא", הנוסח הבא: "כדאי שתדעו שטעיתם, כל בחור חרדי שייעצר בכלא על התנגדותו שלא להתגייס לצבא, החרדים יקחו נקמה!".

הכרוז משגר אזהרה כי "על כל בחור ועל כל יום שישהה בכלא צפוי חייל מצה"ל (אפילו שהוא חף מפשע) ללקות 18 מלקות. ראו כי הוזהרתם!!", מסיים הכרוז המאיים.

יצוין כי בעבר לפני עשרות שנים פעלה במדינת ישראל מחתרת חרדית בשם "קשת" שפעלה לעיתים אף בשיטות אלימות כנגד הגזירות על עולם התורה והיהדות כדוגמת ניתוחי מתים ופתיחת בתי קולנוע בשבת, בשלב מסוים אף ישבו כמה מראשיה בכלא כשהם נאשמים בעבירות שונות של הטרדה ואיומים.

לדברי גורמים חרדים לא ברור אם הפעם מדובר במעשה משובה של חבורת נערים או שמא בארגון רציני המסוגל לממש את איומיו ולזרוע אימה של ממש בקרב החיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר