המהפך ברשויות המקומיות:

דרעי הדיח את יו"ר ש"ס בראשל"צ ומינה מקורב

יו"ר ש"ס אריה דרעי הדיח את שמואל ג'מיל מראשות ש"ס בראשון לציון, ומינה במקומו את אריה כהן, ממקורביו המובהקים, ומהגורמים שעמדו מאחורי הקמת 'שאגת אריה' בזמן כניסתו של דרעי לכלא. כהן ל'כיכר השבת': "אריה דרעי לא ממנה אנשים בגלל קרבה אליו, הוא מקצוען, שמח על האימון" (פוליטי, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אישי או מקצועי? דרעי וישי בימים אחרים (צילום: פלאש 90)

המהפך בתנועת ש"ס נמשך: יו"ר ש"ס אריה דרעי הדיח בימים האחרונים את יו"ר ש"ס בעיר ראשון-לציון שמואל ג'מיל הנחשב למקורבו של היו"ר הקודם אלי ישי, ומינה במקומו את אריה כהן, הנחשב למקורבו של דרעי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי כהן, היו"ר החדש של ש"ס בראשון לציון, קיבל הבוקר את המכתב הרשמי המבשר על המינוי הנחשק מאריה דרעי.

כהן שמונה לתפקיד, נחשב לאחד האנשים הקרובים לדרעי, וזאת בשל כך שהיה בין מקימי מאהל 'שאגת אריה' עם כניסתו של דרעי לכלא מעשיהו.

יצויין, כי כהן עצמו, הודח לפני כ-3 שנים על ידי היו"ר הקודם אלי ישי, ובמקומו מונה ג'מיל, היום, דרעי החזיר את כהן לתפקידו הקודם.

גורמים בש"ס אומרים היום, כי את המינוי של כהן ביקש חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, ודרעי רק ביצע זאת.

היו"ר החדש ישן אריה כהן (צילום: כיכר השבת)

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר אריה כהן: "אריה דרעי לא ממנה אנשים בגלל קרבה אליו, אריה דרעי הוא מקצוען, הוא ממנה אנשים בגלל היכולות, וההתאמה לתפקיד, אני שמח שאריה דרעי נתן בי את האימון ואני מקווה שנמשיך בעשייה התורנית והגיבוי המלא של יו"ר המפלגה".

במקביל לטענות כביכול דרעי מדיח את אנשי ישי מתפקידם, מנסה דרעי להוכיח שהמצב הוא לא כך, ולדוגמא: אלי דדון ישאר כיו"ר ש"ס בבני ברק. עזרא גרשי ישאר כיו"ר מועצת עמנואל. משה אבוטבול ישאר כמועמד לראשות העיר בית שמש. חגי חדד ישאר כיו"ר ש"ס בנתניה. כולם - מונו לתפקיד על ידי היו"ר הקודם אלי ישי.

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת' מייד לאחר מינויו ליו"ר ש"ס אמר דרעי: "אין אנשי דרעי, איו אנשי ישי, זה שטויות. כל מי שחושב שהוא מהאנשים שלי, אם יוכיח לי שבעבודה והישגים ברשויות המקומית הוא לא הצליח, גם אם אתה קרוב אלי, גם אם היית כביכול מזוהה אתי בתקופה הזאת, אני יברך אותך, אני ימשיך להיות ידיד שלך, אבל אתה לא תוכל להמשיך לייצג את ש"ס יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר