פרשת הרב מצגר: אחד החשודים - חבר בגוף הבוחר את הרבנים הראשיים

הרב בנציון ציוני, העצור לחקירה בקשר ל'פרשת מצגר', נבחר בשבוע שעבר לחבר ב'גוף הבוחר' את הרבנים הראשיים לישראל. גורם המעורב בנושא: "אין כל מניעה, גם ראשי ערים חשודים - חברים בגוף" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בנציון ציוני (צילום: אבי מועלם - ynet)

ביום חמישי האחרון, עם פרוץ 'פרשת הרב מצגר', נעצרו לחקירה מנהלי העמותות החרדיות שמחה קרקובסקי מנכ"ל בית התבשיל והרב בנציון ציוני.

בשעות אחר הצהריים האריך בית המשפט בראשון לציון את מעצרם עד אמצע השבוע. כאשר במקביל מתברר, כי באותו יום שנעצר מונה הרב ציוני לחבר בגוף הבוחר של הרבנים הראשיים לישראל מטעמו של הרב יונה מצגר.

ביום חמישי האחרון התכנסה וועדת הבחירות ואישרה את 10 המועמדים לגוף הבוחר המונה 150 איש אותם הציעו הרבנים הראשיים הרב יונה מצגר והראשון לציון הרב שלמה משה עמאר.

מטעמו של הרב עמאר נבחרו הרבנים: הרב שמעון אליטוב הרב לוי יצחק הרוש, הרב מרדכי ביטון, הרב מתיתיהו שרים והרב מיכאל סויסה. ואילו מטעמו של הרב מצגר נבחרו הרב משה קליין, הרב בנציון מזרחי, הרב מרדכי בריסק , הרב בן ציון ציוני, ואברהם מנלה.

יצויין, כי גורמים המעורבים בתהליך הבחירות אומרים הערב ל'כיכר השבת' כי אין כל מניעה שאדם העצור לחקירה ייבחר לגוף הבוחר. "מדובר בסך הכל בפתיחת חקירה".

הם מדגישים, כי בגוף הבוחר נמצאים ראשי עיר כדוגמת צבי בר ר"ע רמת גן, ושלומי לחיאני ר״ע בת ים הנמצאים בשלב מתקדם בחקירתם, כשנגד חלקם אף הוגש כתב אישום - אך הדבר לא מפריע להם להיות חברים בגוף ולהשפיע על בחירתם של הרבנים הראשיים לישראל באופן הצבעתם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר