וידר עשה היסטוריה: נבחר לחבר החרדי הראשון בנשיאות הליכוד

היסטוריה בליכוד: לאחר ששולבו כחברי מרכז המפלגה, נבחר אמש יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד לחבר נשיאות הליכוד. "אני אהיה פתח לחרדים נוספים" הוא אומר בשיחה ל'כיכר השבת', ומספר על תוכניותיו כחבר נשיאות הליכוד: "אני רוצה לקדם מאוד את כל הנשוא של הצעירים, ולפתוח את הליכוד לכל הקהל" • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

שילוב חרדים - בליכוד: אמש (שלישי) בשעות הלילה המאוחרות, עשה יעקב וידר צעיר חרדי ופעיל מפלגת הליכוד היסטוריה קטנה, כשהפך לחרדי הראשון שיכהן כחבר נשיאות הליכוד ב-4 השנים הקרובות.

בבחירות שנערכו אמש נבחרו החברים דני כץ, יעקב וידר, דוד צביאל, איוב קרא, אביבה חזן, איילת גלילי, חגית אלמגור, דוד מור ורמי מדהלה, בינהם כאומר, וידר מהמטה החרדי במפלגה.

וידר, משמש בשנים האחרונות כחבר מרכז פעיל ודינמי, שרק בתקופה האחרונה עתר לוועדת הבחירות לאור העובדה שהבחירות לנשיאות נקבעו לצום י"ז בתמוז.

בעקבות עתירתו, האריכה המפלגה את שעת ההצבעה לטובת חבריה הדתיים ושומרי המסורת. הארכה שיש שאומרים שאף תרמה לבחירתו של וידר לחבר נשיאות הליכוד.

חברי ליכוד (צילום ארכיון: פלאש 90)

בשיחה ל'כיכר השבת' אומר וידר, כי הוא שמח מאוד על הבחירה וכי מדובר בדבר חשוב. "הצלחנו לשכנע את חברי המרכז שיבחרו בנו ואני חושב שמדובר בתהליך חיובי. אני חושב שאני אהיה פתח לחרדים נוספים שישתלבו בליכוד בעקבותיי".

"יש כיום בתנועת השלטון אנשים מכל המגזרים והעדות, וכך חשוב שיהיה".

וירד מספר על פעילותיו למען הציבור כדתי והחרדי ומוסיף כי הוא מקבל תמיכה רבה מחרדים רבים.

ומה הוא מתכוון לעשות בתפקידו כחבר נשיאות המפלגה? "אני רוצה לקדם מאוד את כל הנושא של הצעירים" הוא אומר "ולפתוח את הליכוד לכל הקהל, כיום הליכוד סגור, ומתעסקים בו בעיקר גופים לא רצויים דוגמת ההסתדרות, אני רוצה שהוא יהיה פתוח לכלל הציבור, אני מדבר גם על הציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר