נתניהו אשם באלימות

האשמה על האלימות נגד החיילים החרדים מוטלת אך ורק על אותם פוליטיקאים שקידשו מלחמה נגד לומדי התורה הקדושה ובני היהדות החרדית. ביבי טול קורה מעיניך (דעה)

חיים שקדי | כיכר השבת |
הפקיר את ניהול המדינה בידיו של איש התקשורת שונא החרדים. נתניהו ולפיד (צילום: פלאש 90)

האירוע האלים שהתרחש בשעות הערב אמש (שלישי) בשכונת מאה שערים בירושלים, בו חייל צה"ל, הנראה כחרדי, התקבל בהתפרעות אלימה על-ידי קיצוניים, הוא נוראי.

עצם המעשה האלים הוא חלק מתופעה נפשעת שראוי לגנותה בכל פה, הוא בהחלט מעשה טרור לכל דבר ועניין. אלימות אינה דרכנו, אינה דרך התורה, אינה מופיעה כדרך חיים באף אחד מחלקי השולחן ערוך.

ברור לכל בר דעת, כי התוקפים האלימים אינם מטובי בניה של היהדות החרדית אלא שולי השוליים של הקיצוניים אשר חרבם בידם ותאוות האלימות בלבם.

את הפוליטיקאים גלויי הראש וסרוגי הכיפה, זה כמובן לא ממש מעניין. האמת אינה נר לרגלם. המציאות לא תשנה את העובדות כפי שהם רוצים לציירם.

אבל, דבר אחד חשוב שייאמר: האשמה על האלימות נגד החיילים החרדים מוטלת אך ורק על אותם פוליטיקאים - ויאיר לפיד בראשם - שקידשו מלחמה נגד לומדי התורה הקדושה ובני היהדות החרדית.

הם, במו ידם ובהבל פיהם, אשמים!

בעוד הם מוכרים את הציבור החילוני בהבלים על גיוס כביכול של הציבור החרדי ומעוורים את עיניו בחוקי שווא, מתוך ידיעה שהם לעולם לא יתממשו, מתבררת ההצלחה האמיתית היחידה שלהם - הקצנת עמדותיו של הציבור החרדי, שבאים לידי ביטוי בהתנהגותם של הקיצוניים שמשום מה, עד היום לא העזו לתקוף חיילים ברחובה של עיר.

בזכות מלחמתם התקשורתית של אנשי יש עתיד, הליכוד והבית היהודי, תוך הסתה חמורה כנגד הציבור החרדי, הם יצרו מצב בו התאחד הציבור על כל פלגיו וחוגיו, לחזית משותפת של מלחמה נגד כל ניסיון כפייה כזה או אחר.

העובדות מדברות בעד עצמן. פחות חרדים מעוניינים כיום להשתלב בצבא ובשירותים השונים, לעומת השנים האחרונות. את הפתיחות שהחלה - בין אם היא חיובית ובין אם היא שלילית - טרחו לפיד וחבריו לאטום בהשתלחות חסרת רסן והבטחות חסרות בסיס.

שוטרים במאה שערים, אמש (צילום: פלאש 90)

לא די בכך שהאשמה על התקרית האלימה מוטלת על כתפיהן, הרי שאמש, התחרו הפוליטיקאים מי יקצין את תגובתו נגד כל הציבור החרדי ומי יהיה החריף מכולם בקריאתו לרבנים ולפוליטיקאים החרדים לגנות את המקרה. דבר שלא קורה, למשל, בתקיפות הרבות של חיילים על-ידי בני מיעוטים.

מי שמכם לשר ושופט עלינו? מי אתם, נציגי הציבור החילוני, רווי האלימות והפשע, שתטיפו לנו מוסר או תקבעו לנו את מי ואת מה לגנות. עפר לפיכם, שונאי התורה.

גיבור המתעוררים אמש, היה ראש הממשלה הנבון שלנו, זה שהפקיר את ניהול המדינה בידיו של איש התקשורת שונא החרדים ונעלם לו מאחורי גבה הזחוח של רעייתו. כן, ברוך הבא מר נתניהו.

לאחר בגידתו הגדולה במי שהלכו איתו יד ביד לאורך שנים, קם הלה להתפאר בהישגים לו לא ובגינויים הלוקים בטעם מר של צביעות.

"מספר המתגייסים גדל", אמר ראש הממשלה, "ויגדל עוד יותר בזכות החלטת הממשלה". תרשה לי לעדכן אותך מר נתניהו, מספר המתגייסים החרדים בשנים האחרונות, גדל בלעדיך - לך, לא הייתה טיפת קשר לגידול הזה. מה שכן, הסיבה שהוא התקטן משמעותית וימשיך להתקטן - את זה בהחלט אתה יכול לזקוף לזכותך ולזכות ממשלתך.

תן ליאיר לנסח את התגובות שלך, אפילו הוא, על מיטב שקריו ובזיונותיו העצמיים, כבר יעשה זאת משכנע יותר.

אנחנו אשמים באלימות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר