הרב דרעי הודיע למרן הרב עובדיה: אני פורש מהמירוץ לרבנות

הרב יהודה דרעי, הגיע אמש לביתו של מרן הגר"ע יוסף, והודיע כי החליט לפרוש מהמירוץ לתפקיד הרב הראשי. הרב דרעי הפקיד בידי הגר"ע מכתב בו הוא מודיע על פרישתו מהמירוץ. את המכתב יגיש הרב דרעי בשבוע הבא לוועדת הבחירות לרבנות (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דרעי מגיש את המכתב למרן הגר"ע יוסף (צילום: כיכר השבת)

הגאון רבי יהודה דרעי, רבה של באר שבע ואחיו של יו"ר ש"ס, הגיע אמש (חמישי) למעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף והפקיד בידו מכתב בו הוא תומך בגאון רבי יצחק יוסף לתפקיד הראשל"צ והרב הראשי לישראל, ופורש מהמירוץ לרבנות הראשית.

במכתב מודיע הרב דרעי באופן רשמי כי הוא פורש מהמירוץ לרבנות הראשית.

את המכתב אותו הגיש לגר"ע יוסף, צפוי הרב דרעי להגיש בתחילת השבוע הבא גם לוועדת הבחירות. כך שלמעשה הרב דרעי פרש, אך רשמית הדבר יירשם רק כאשר המכתב יוגש לוועדת הבחירות.

בימים האחרונים התבטא הגר"י דרעי ואמר: "אני לעולם לא אתמודד נגד מועמד של מרן הרב עובדיה יוסף. אני אתמודד רק אם ישתנו דברים. מה שמרן הרב עובדיה יוסף יגיד - אני יעשה. לא אסור ימין או שמאל".

בסביבתו של הרב דרעי אומרים הערב: "עד היום טענו אנשיו של הרב בוארון שאריה דרעי פועל למען המינוי של אחיו. הנה עכשיו הרב מודיע שהוא פורש מהמירוץ, הרב בוארון צריך לנהוג כך ולכבד את מרן הרב עובדיה ולפרוש מהמירוץ".

בתוך כך לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתב של הגאון רבי יהושע מאמן, מזקני רבני מרוקו, בו הוא מביע תמיכה בגר"י יוסף וכותב: "על פי קריאתו של גאון עוזינו ותפארתנו מרן הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א כי מועמדו לתפקיד הראשון לציון והרב הראשי לישראל הוא בנו הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א. הנני מצטרף לדעתו וממליץ בכל פה במועמדותו של הגר"י יוסף, ומבקש מכל חברי גוף הבוחר להישמע לדברי מורנו ורבנו שליט"א".

הרב מאמאן והגר"ע, הערב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר