ברגע האחרון: הרב רצון ערוסי הודיע על פרישה

הרב רצון ערוסי הודיע בצהריים (רביעי) על הסרת מועמדותו במסגרת הבחירות לתפקיד הרב הראשי הספרדי. לפרישתו אין משמעות מאחר ונחשב למועמד הכי חלש במרוץ (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
פרוש ברגע האחרון. הרב רצון ערוסי (צילום: פלאש 90)

פרישה של הרגע האחרון: הרב ד"ר רצון ערוסי הודיע בשעה האחרונה (רביעי) כי הוא מסיר את מועמדותו לתפקיד הרב הראשי הספרדי.

בהודעת הפרישה, כותב הרב ערוסי: "אמנם ב"ה צברתי תמיכה ניכרת מאוד מחברי הגוף הבוחר, בגלל רצונם ברב ראשי נקי מרבב, עם ניסיון רב, רב שאינו קשור עם גוף פוליטי, אך בדקתי היטב היטב, ומשראיתי שהתמיכה הניכרת הזאת, שהיא מאוד מכובדת וחשובה, אין בה להבטיח ניצחון ודאי להשגת המשרה, החלטתי לפרוש, כי אין לי כל ענין בהתמודדויות סרק".

"הנני מודה לכל התומכים בי ומתנצל בפניהם בשל החלטתי זאת בתקווה שיבינו אותי, והנני מאחל לכל הרבנים המתמודדים הצלחה, וה' יהא בעזר הרבנים הנבחרים להרים קרנה של הרבנות בישראל ולדאוג לאחדות עמנו", דברי הרב ערוסי.

הרב ערוסי נחשב למועמד הכי חלש בבחירות הנוכחיות, ולפרישתו אין משמעות גדולה על חלוקת הקולות בקרב המתמודדים על תפקיד הראשון לציון.

נסים אלקסלסי, עוזרו של הרב עמאר ומי שמפועל עבור מועמדות הרב בוארון, מסר ל"כיכר השבת": "אנחנו שמחים ומאושרים לקבל את תמיכתו של הרב רצון ערוסי ואנחנו ממתינים לערב לשמוע את התוצאות שאין לנו ספק מהם".

יצויין, כי בשיחה ל'כיכר השבת', הכחיש הרב ערוסי כי העביר את תמיכתו לאחר מהמועמדים לתפקיד. ולדברי מקורביו, יתכן ומדובר בספין המופץ על ידי אנשיו של הרב בוארון.

עם פרישתו של הרב ערוסי, נותרו במרוץ שלושה מועמדים המתמודדים לכס הראשון לציון. הרב יצחק יוסף - מועמד הציבור החרדי, הרב ציון בוארון - מועמד המחאה של הרב עמאר והרב שמואל אליהו - מועמד הבית היהודי.

כזכור, אתמול פרש המועמד הגאון הרב אליהו אברג'ל וביקש להעביר את תמיכתו לטובת הגאון רבי יצחק יוסף, מועמדו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף.

בתוך כך בש"ס עובדים עד הרגע האחרון וגם בשעות אלו ממשיכים לזרום חברים בגוך הבוחר לרחוב הקבלן 45 לקבל את ברכתו של הגר"ע יוסף שמבקש מהם לתמוך בבנו הגר"י יוסף לתפקיד הראשל"צ ולרב דוד לאו לתפקיד הרב הראשי האשכנזי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר