צפו: האדמו"ר מבעלזא בירך את הרב דוד לאו

כ"ק האדמו"ר מבעלא, אירח הערב (ה) במעונו שבירושלים את הרב הראשי הנבחר, ואביו הרב ישראל מאיר לאו, והפתיע את הנוכחים כשאמר עם כניסת הרב לאו: "שהחיינו וקיימנו" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: א.מ.ש)

הרב ישראל מאיר לאו, הרב הראשי לת"א-יפו, בנו - הרב דוד לאו, הרה"ר לישראל הנבחר, חמיו הרב רלב"ג חבר מועצת הרבנות הראשית והרב משה חיים לאו המועמד לרבנות ירושלים, הגיעו הערב למעונו של כ"ק מרן אדמו"ר מבעלזא בירושלים, על מנת להתברך ממנו לרגל היבחרו לתפקיד הרם ברבנות הראשית.

כשנכנס הרב הראשי החדש הרב דוד לאו אל החדר, התבטא הרבי מבעלזא באורח נדיר ואמר: "ברוך... שהחיינו וקיימנו לזמן הזה".

לאחר מכן ישבו הרבנים יחד סביב השולחן, כשהאדמו״ר מבעלזא מדבר ארוכות על תפקידו המיוחד של רב ראשי לקדש שם שמיים ולקרב יהודים לאביהם שבשמיים וכן לשמור על עיקרי הדת בארץ הקודש.

הרבנים שוחחו על ההסתה הקשה והגזירות כנגד הציבור החרדי, ועל חשיבות ההסברה הנכונה של עקרונות היהדות הנאמנה לציבור הכללי, כשכל אחד מהרבנים מביא דוגמאות מהעיר בה הוא מכהן כרב.

הגאון רבי ישראל מאיר לאו העלה לפני הרבי מבעלזא זכרונות מדודו הדגול מרן האדמו״ר מהר״א מבעלזא שיום ההילולא שלו חל בשבוע שעבר, וסיפר כי לאחר השואה האיומה עבר לפניו להתברך, הרבי זצ״ל הגיש את ידו עטופה במגבת אולם כשסיפרו לו שמדובר בנער ניצול שואה וכן שמדובר בבנו של רבה של העיר פייעטריקוב, הוריד הרבי את המגבת ולחץ את ידו ללא כל מחיצות.

לסיום, העניק הרבי מבעלזא שוב את ברכתו לרב הראשי החדש, ובירכו "שיזכה ברוחב בינתו ובנועם הליכותיו להאהיב את היהדות על עם ישראל ולקדש את שמו יתברך".

צילום: א. מ. ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר