אפליית החרדים בדרך לבג"ץ

דרעי יוזם: עתירה נגד מפת העדיפות הלאומית החדשה

יו"ר ש"ס אריה דרעי הורה ליועץ המשפטי של התנועה עו"ד נדב עשהל להכין חוות דעת משפטית על החלטת הממשלה להוציא את העיר החרדית ביתר עילית ממפת האזורים בעלי עדיפות לאומית וזאת בשל כוונתו להגיש בימים הקרובים עתירה לבית המשפט העליון נגד החלטת הממשלה (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
בדרך לבג"ץ. דרעי עם ליברמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס אריה דרעי הורה ליועץ המשפטי של התנועה עו"ד נדב עשהל להכין חוות דעת משפטית על החלטת הממשלה להוציא את העיר ביתר עילית ממפת האזורים בעלי עדיפות לאומית.

דרעי ביקש את חוות הדעת בשל כוונתו לעתור בימים הקרובים לבית המשפט העליון בבקשה לבטל את החלטת הממשלה בנושא שהתקבלה אתמול (ראשון) ובה אושרה המפה החדשה ללא העיר החרדית.

כזכור, אתמול החליטה הממשלה להכניס מספר התנחלויות חדשות לרשימת מפת העדיפות הלאומית, תוך כדי שהיא מוציאה את הערים החרדיות מהרשימה זאת בתמיכת שרי 'הבית היהודי'.

יצוין כי היישובים שנכללים ברשימה צפויים לזכות לשורת מענקים, הטבות ותמריצים על-ידי שרי הממשלה, בין היתר בתחום התעסוקה, הדיור, התשתיות, החינוך ועוד.

דרעי מסר אתמול בתגובה לאחר אישור הממשלה כי "ממשלת ישראל הוכיחה היום שוב את אטימותה בהחלטה בלתי מוסרית בכך שהוציאה את הערים ביתר עילית וחריש ממפת העדיפות הלאומית והכניסה עשרות התנחלויות מבודדות".

"האחים בנט ולפיד לא ינוחו עד שינשלו את אזרחיה החרדים של מדינת ישראל ואת תושבי הגושים הגדולים מכל תקצוב שהוא וישמנו את תושבי ההתנחלויות המבודדות", הוסיף דרעי.

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) אמר אמש בתגובה כי "הוכח שהתנכלות לחרדים ממשיכה גם אחרי התקציב. אי אפשר לחשוב על הצטרפות לממשלה שהחליטה לרדוף כל מה שקשור לחרדים ושפועלת לאפליה נוראה כלפי מגזר שלם".

ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) אמר בתגובה כי "החלטה זו מצטרפת לרשימה ארוכה של החלטות אומללות, שהנפיקה ממשלת הזדון של נתניהו-בנט-לפיד".

"כאשר לאחרונה נשאלו על הדחף שיש בהם לפגוע בחרדים, תשובתם הייתה שהכל נעשה מתוך רצון לעזור לציבור החרדי. מעניין יהיה לשמוע את הנימוק איך החלטה אומללה זו אמורה להיטיב עם הציבור החרדי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר