מהפך?

מסתמן: צביקה כהן מועמד ש"ס לראשות עיריית אלעד

לאחר שלפני כחודש, הובהר לצביקה כהן, כי לא יהיה מועמד ש"ס לתפקיד ראשות עיריית אלעד, חל מהפך ובימים האחרונים חזר בו יו"ר ש"ס אריה דרעי מההחלטה, והודיע לצביקה כהן כי לדעתו הוא המועמד המתאים לתפקיד, אך הבהיר בפניו כי עליו להתפייס תחילה עם רב העיר מרדכי מלכה (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי והרב מלכה, הבוקר. בעיגול: צביקה כהן (צילום ארכיון: כיכר השבת)

פרסום ראשון: מהפך בעיר אלעד, לאחר שצביקה כהן הוזמן לפני כחודש למשרדי ש"ס בהר חוצבים, שם קיבל את הבשורה כי לא יהיה מועמד ש"ס לתפקיד ראש עיריית אלעד, בימים האחרונים התרחש מהפך בקודקודי ש"ס והוחלט כי המועמד יהיה צביקה כהן.

בימים האחרונים שוחח יו"ר ש"ס אריה דרעי עם ראש עיריית אלעד לשעבר צביקה כהן והודיע לו כי לדעתו הוא המתאים ביותר להיות מועמדה של ש"ס לתפקיד ראש עיריית אלעד.

עם זאת, הדגיש דרעי לכהן, כי ההחלטה הסופית עדיין לא נפלה וזאת בשל ההתנגדות הנחרצת של הרב מרדכי מלכה, רבה הספרדי של אלעד, שלא מוכן בשום מחיר שכהן יהיה המועמד לתפקיד. גם הבוקר נפגשו דרעי והרב מלכה, בחנוכת הבית של ת"ת 'אהלי מנחם' בביתר, ע"ש הילד אברימי דור ז"ל, אך גם שם לא הגיעו להסכמה.

בעקבות כך, הבהיר דרעי לכהן שעליו להתפייס עם הגר"מ מלכה ולהגיע עמו לפשרה כך שיהיה מוסכם גם עליו שהוא יהיה מועמד ש"ס לראשות העיר ורק לאחר מכן תיפול ההחלטה הסופית.

בנוסף, יצטרכו השניים להשיג את תמיכתם של הציבור הליטאי והחסידי בעיר, כך שכהן יהיה מועמד מוסכם על כלל הציבור החרדי בעיר.

יצוין כי במידה והגר"מ מלכה לא יסכים לתת את תמיכתו לצביקה כהן, ייתכן ודרעי ייאלץ לתור אחר מועמד חלופי ולוותר על מועמדותו של צביקה כהן.

מנגד, בכיר בש"ס המקורב לרחוב הקבלן 45 אמר ל'כיכר השבת': "אריה מכבד מאוד את הרב מלכה, הוא רוצה שזה יהיה בשלום ובהסכמה, אבל במידה ותהיה התעקשות של הרב מלכה ודרעי יבין שרק צביקה כהן צפוי לנצח, הרי שהדבר יובא בפני מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף, ואם הוא יקבל את דעתו של דרעי הרי שהרב מלכה יצטרך לקבל עליו את ההחלטה בכל מקרה, לש"ס יש מנהיג רוחני אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר