הרבנית לאה קולדצקי: לקבל תוספת שבת

הרבנית קולדצקי, ממשיכת דרכה של הרבנית קנייבסקי ע"ה, קוראת במכתב מיוחד לנערות מתחזקות, המתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת',- לקבל עליהן תוספת שבת, וכן להתפלל 3 פעמים ביום. וגם, מבטיחה לאם שתתפלל בבוקר - שינה איכותית ונינוחה יותר (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבנית קולדצקי באירוע סיום הש"ס לנשים, בעבר (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב 'avi lev')

לפני כחודש, שיגרה הרבנית לאה קולדצקי - בתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, והיורשת של אמה הצדקנית הרבנית קנייבסקי ע"ה, מכתב חיזוק מיוחד לבנות מתחזקות הלומדות במדרשת 'לב לאחים', אשר תוכנו מתפרסם כאן ב'כיכר השבת' לראשונה.

במכתב, קוראת הרבנית קולדצקי לבנות ישראל להתחזק בתפילות ובקבלת שבת בשעה מוקדמת.

"בנות יקרות - בשם הרב שטיינמן שליט"א, סגולה בדוקה ביום שישי להתפלל תפילת מנחה ומיד לאחר מכן לקבל שבת 10 דקות לפני זמן כניסת שבת", נכתב במכתב הרבנית. בו מודגש כי נשים (נשואות) מדליקות נרות, ואילו הבנות אומרות בפה מלא: "הריני מקבלת עליי תוספת שבת קודש".

הרבנית מדגישה כי אותן 10 דקות, הנם עת רצון, ואומרת כי כל הנשים והבנות שמקדימות לקבל את השבת, מכפרות על אלו המדליקות בזמן בדיוק וממילא נוטלות שכר כולן.

הרבנית מבטיחה כי באותן דקות של עת רצון מובטח שהבקשות של אותן בנות תתקבל ברצון. ובנוסף מבקשת הרבנית ללמוד הלכה בהלכות שבת ליד שולחן השבת. לאחר מכן אומרת הרבנית בשם חותנה הרב קנייבסקי, כי יש לבדוק מזוזות בכל שלוש וחצי שנים.

הרבנית מבקשת בנוסף שכל בת תתפלל 3 תפילות ביום וקובעת זמנים: לתפילת שחרית 25 דקות. לתפילת מנחה 5 דקות ולתפילת מעריב 7 דקות.

במכתה, מסבירה הרבנית לבנות, כי תפילה מתוך סידור מביאה ל-50 אחוז כוונה, לדברי הרבנית, רואים הבדל של שמיים וארץ בין אמא שמתפללת לאמא שאינה עושה זאת. "לילדים של אם המתפללת יש יותר יראת שמיים, יותר מידות טובות ופחות נסיונות, כמו כן ילדיה קולטים יותר טוב את הלימודים".

"ההשקעה הכי כדאית בדור שלנו זה תפילות של אמא". קובעת הרבנית קולדצקי.

לסיום, מבטיחה הרבנית כי אם שיוצאת לעבודתה וצריכה בכדי להתפלל - לקום יותר מוקדם בבוקר, הרי שמובטח לה שהדבר לא יהיה על חשבון השינה, כשהיא מסבירה כי אם יש לה ילדים קטנים הרי שהם ישנו יותר טוב בלילה, ואם יש לה ילדים גדולים יהיו לה פחות דאגות והשינה שלה תהיה יותר איכותית.

צפו במכתב המלא:

(כיכר השבת)
(כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר