צפו: הרב שלמה עמאר ביקר בקריה לקראת השנה החדשה

הרב הראשי לשעבר הגר"ש עמאר, ערך היום ביקור בקריה לקראת השנה החדשה, והודה לרבצ"ר על שיתוף הפעולה בשנים האחרונות. "זכינו שגם ההליכות נהפכו להלכות" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הראשל"צ והרה"ר לשעבר הגר"ש עמאר, ערך היום (שני) ביקור לרגל תחילת השנה החדשה במתחם הקריה בתל אביב. בביקור נכחו מפקד הקריה וסגנו, הרבנים הפיקודיים וחיילים רבים.

בהרמת הכוסית שנערכה בלשכת הרב הצבאי הראשי רפי פרץ, הודה הרב הצבאי לגר"ש עמאר על ההכוונה הצמודה שהעניק לרבנות הצבאית לאורך כהונתו כרב הראשי לישראל, ועל מציאת הפתרונות לבעיות שהתגלו, כאשר הרב עמאר מודה גם הוא לרב הצבאי הראשי על שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים.

בדברים שנשא בביקור אמר הרב הראשי לשעבר: "בכל שנה ביום הזיכרון מתקיימים שני טקסים ממלכתיים. הראשון לחיילים הנופלים והשני לנפגעי פעולות איבה. במרווח שבין שני הטקסים נהגנו, הרבנים הראשיים, להסתובב בין מצבות הנופלים, לפגוש את המשפחות הכואבות, לערוך להם טקסי אשכבה ולעודד את רוחם. ראינו כיצד הם מתרגשים מהמעמד המיוחד.

"באותה הזדמנות פגשתי את אלמנתו של המפקד עמנואל מורנו הי"ד שנפל במלחמת לבנון השנייה, ושמעתי על מעשיו הגדולים למען עם ישראל שרבים מהם נותרו עלומים עד היום. חיזקתי את רוחה של האלמנה באותה עת משבר קשה, ועד היום היא מספרת שהיא משתמשת ברעיונות שהשמעתי באוזניה כדי לעודד ולרומם משפחות אחרות שהשכול פקד אותם. הנה כך, זכינו שגם ההליכות נהפכו להלכות", סיים הגר"ש עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר