מאבל לשמחה: בנו של הרב יוסף ויזל ז"ל - מתארס

פחות מחודש לאחר התאונה הקשה בה נהרג הרב יוסף ויזל ז"ל, מתארס בנו עם בת לחסידי ויז'ניץ בחיפה. חברו של החתן: "רק לפני כשבוע ניחמנו אותו, כעת אנחנו באים לשמוח" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יוסף ויזל ז"ל (צילום: באדיבות משפחתו)

מאבל לשמחה: היום (חמישי) מתארס בשעה טובה החתן שלמה ויזל עם בת למשפחת חסידי ויז'ניץ מחיפה, ויזל, הוא בנו של הרב יוסל ויזל ז"ל שנהרג בתאונה המחרידה לפני כשבועיים ליד העיר אשדוד ובה נפצעו ארבעה מבני משפחתו.

אחד מחבריו מישיבת ויזניץ בבני ברק סיפר ל"כיכר השבת" על השמחה הגדולה: "רק לפני שבוע הגענו כל החברים הלומדים עימו לנחם אותו כשישב שבעה על הסתלקות אביו, וכעת אנחנו באים ברוך השם להשתתף בשמחתו ולשמוח איתו יחד".

יצויין, כי בחודש הקרוב תתקיים שמחת בר המצווה לבנם של משפחת ויזל, ול'כיכר השבת' נודע ,כי אחד הנגידים בציבור החרדי שעורך אף הוא שמחת בר מצווה לבנו באותו שבוע, לקח על עצמו לתרום מהונו את כל הוצאות השמחה על מנת להקל על האלמנה ובני משפחתה.

הרב יוסף ויזל ז"ל. נולד לאביו הרה"ח רבי דוד ויזל ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ בירושלים ונישא לביתו של הרה"ח רבי דוד מאיר פליגמן. לזוג נולדו 12 ילדים בלי עין הרע והם התגוררו בעיר רחובות כשהרב ויזל ז"ל עוסק לפרנסתו בתפקיד הספרא דדיינא בבית הדין בעיר.

ידידיו סיפרו לאחר פטירתו על אברך משי שהיה אהוב על כולם. "הוא האיר פנים לכל אדם גם למי שלא הכיר וסייע ועזר בכל מה שיכל. מלבד זאת היה נחשב לתלמיד חכם וירא שמיים המקפיד על קלה כבחמורה. הוא היה ממש מהאברכים המיוחדים של העיר רחובות".

כעת כאמור, מתארס בנו של הנפטר, עם בת למשפחת חסידי ויז'ניץ מהעיר חיפה.

מזל טוב!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר