בזכות תמיכת החרדים?

מסתמן מהפך: ביל דה בלסיו עוקף את כריסטין קווין בסקרים

בזכות תמיכת המגזר החרדי? בסקר שפורסם בסוף השבוע, מפתיע המועמד הדמוקרי ביל דה-בלסיו, ועוקף את המועמדים האחרים כריסטין קווין וביל תומפסון. לאחרונה, נפגשו שלושת המועמדים עם גורמים חרדים בעיר, וביקשו את תמיכתם במירוץ (חדשות, בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
קווין ודה-בלסיו (צילום: shutterstock, א' בליק)

מהפך בזכות תמיכת החרדים? בסוף השבוע, פרסם העיתון היוקרתי ה'ניו יורק טיימס' סקר מקצועי שנערך במהלך השבוע האחרון בעיר ניו יורק, ובו התבקשו 500 נשאלים מתושבי העיר להצביע בעד המועמד הדמוקרטי המועדף עליהם.

למרבה ההפתעה, זכה ביל דה-בלסיו ל-32 אחוזים מהקולות, וזאת בפער ניכר משני המועמדים הנוספים ביל תומפסון וכריסטין קוויין שנחשבה למובילה במרוץ עד כה. תומפסון זכה בסקר ל-18 אחוזים מקולות המצביעים ואילו קוויין קיבלה 17 אחוזים.

דה בלסיו מסייר בשכונות החרדיות (צילום: א' בליק)

יצויין, כי באם אף אחד מהמועמדים לא יעבור את רף 40 האחוזים, הרי שיידרש להתקיים סיבוב שני בכדי להכריע בין שני המתמודדים המובילים.

יצויין, כי שלושת המתמודדים סיירו בשבועות האחרונים בשכונות החרדיות ונפגשו עם ראשי הקהילות החסידיות במאמץ לרתום לצידם את קולות הציבור החרדי, העשויים להשפיע על גורל הבחירות.

תומפסון בסיור עם חסידי סאטמר (צילום: א' בליק)

במקביל, גם במרוץ הפנימי בתוככי המפלגה הרפובליקנית פותח המועמד ג'ון לוטה פער ניכר בסקר על פני המועמדים המתחרים. יצויין, כי ההערכה בקרב פרשנים פוליטיים בעיר היא שראש העיר הבא יהיה דווקא משורות המפלגה הדמוקרטית, ועל כן עיקר הסיקור התקשורתי מתמקד בנעשה במפלגה זו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר