לאחר הפצרות: ח"כ משה גפני צפוי להיפגש עם אנשי הגר"ש אויערבך

פרסום ראשון: בימים האחרונים פנו אנשיו של הגר"ש אויערבך אל מזכ"ל 'דגל התורה' ח"כ משה גפני וביקשו להיפגש עמו לקראת הבחירות. האם הפגישה תצא לפועל? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90)

פרסום ראשון >> במהלך הבחירות לכנסת שנערכו לפני חצי שנה, השמיעו אנשי "הפלג הירושלמי" המזוהה עם הנהגתו של הגאון רבי שמואל אויערבך את בקשתם מראשי תנועת 'דגל התורה' שיתחשבו בהם ויקשיבו לדעתם.

לדברי בכירים ב'דגל התורה' במהלך תקופת הבחירות יצאו מידי שבוע בשבוע ספינים על משא-ומתן ועל התקדמויות כביכול, אך לטענתם כל מי שהיה בעובי הקורה ידע כי אין שום מו"מ, וההוראה ב'דגל התורה' היא שאין לשבת עם כל פלג שאינו נשמע להנהגת דגל התורה בהכוונת מועצת גדולי התורה שבראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

בשבועות האחרונים, עם פתיחת הבחירות לעיריות החלו להישמע בקרב אנשי "הפלג" שוב אותם קולות הקוראים לריצה נפרדת בחלק מהרשויות המקומיות. כך לדוגמא שוגר האיום להריץ ברשימה בעיר מודיעין עילית תוך רמזים על מקומות נוספים אפשריים. אלא שבשבוע האחרון שינו שם ככל הנראה את המגמה.

ל"כיכר השבת" נודע כי בימים האחרונים פנו גורמים רשמיים מאנשיו של הגר"ש אויערבך, מספר פעמים למזכ"ל תנועת 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בבקשה להיפגש עמם, כשהם מציינים כי "אנו יודעים שיש הנהגה לדגל התורה, אין לנו דרישות, אנו רק רוצים לשבת ביחד להידברות ולא לתבוע".

בעקבות כך, סוכם בין הצדדים על קיום פגישה, כשעל פי המסתמן היא עשויה אף להתקיים היום, מול אחד משלושת האישים יוסי פטרוב, דוד סגל וחיים לייב אויערבך, זאת במידה והפרסום המוקדם של הפגישה לא יביא לביטולה.

גורמים ב'דגל התורה' מאשרים ל"כיכר השבת" את הפגישה ואומרים כי אינם מנהלים כל מו"מ אלא שלאור הבקשות ניאות גפני להיפגש איתם לשם שיחת ידידות.

גורמים שקשורים ל"פלג הירושלמי" מאיימים כי הפרסום המוקדם של הפגישה הצפויה יביא לביטולה.

בלשכתו של ח"כ משה גפני אומרים ל"כיכר השבת" כי "לא הייתה שיחת טלפון. אין ולא תוכננה פגישה כלשהי וכל הכתבה אינה נכונה עובדתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר