לקיים בנו חכמי ישראל

בעקבות הידרדרות חמורה: הגר"ע יוסף אושפז בביה"ח

הידרדרות חמורה נרשמה הלילה (ראשון) במצבו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף, והוא פונה בדחיפות לבית החולים "הדסה עין כרם", שם הוחלט לאשפזו. בני משפחתו קוראים לציבור לשאת תפילות לרפואת הרב. מועצת חכמי התורה של ש"ס בקריאה מיוחדת לציבור להעתיר בתפילות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף, העתירו לרפואתו (צילום: פלאש 90)

לקיים בנו חכמי ישראל: הידרדרות חמורה נרשמה בשעות הלילה (ראשון) במצבו הבריאותי של פוסק הדור מרן הגאון רבי עובדיה יוסף. שעה קלה לפני חצות הלילה, פונה הרב בדחיפות לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

בני משפחתו של מרן הגר"ע יוסף מבקשים מהציבור לשאת תפילות לרפואתו השלימה של מרן.

לדברי מקורביו של הרב, ההידרדרות במצבו נרשמה לאור ירידה משמעותית בלחץ הדם. המקורבים ציינו כי הרב נמצא בהכרה מלאה, והוא מתקשר עם סובביו.

מבית החולים ''הדסה עין כרם" נמסר כי הרב עובדיה יוסף הגיע אל בית החולים לאחר שרופאו האישי פרופ' יוחנן שטסמן בדק אותו בבית. בהתייעצות עם הרופאים המטפלים הוחלט לאשפז את הרב.

עוד נמסר מבית החולים כי הרב אושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי לקבלת טיפול אנטיביוטי עקב זיהום ממנו הוא סובל. הרב בהכרה מלאה ואינו מונשם.

מרן ראש הישיבה, הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, עודכן בדבר ההידרדרות במצבו הבריאותי של מרן הגר"ע יוסף, נטל את ספר התהילים והחל להתפלל לרפואתו. כמו כן קרא ראש הישיבה לציבור להרבות בתפילה לרפואת מרן הגר"ע יוסף.

מועצת חכמי התורה של ש"ס יצאה בקריאה לציבור הרחב בארץ ובתפוצות להעתיר בתפילות ולקרוע שערי שמים לרפואתו של מרן נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי עובדיה יוסף שליט"א. והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים.

(כיכר השבת)
האמבולנס בו פונה הגר"ע לבית החולים (צילום: כיכר השבת)
הגדלה

כזכור, היום (ראשון) עבר הרב עובדיה סדרת בדיקות בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, ובסיומן שוחרר לביתו, כמתוכנן.

בסוף השבוע שעבר, לאחר אשפוז במשך מספר ימים, החליטו רופאיו של הגר"ע יוסף לשחררו לביתו בשל השיפור במצבו הבריאותי, אולם הוחלט כי הרב ישוב להמשך הבדיקות בתחילת השבוע.

הגר"ע עבר במהלך היום בדיקות שנועדו בכדי לגלות מה מקור הכאבים מהם סובל הרב בשבועות האחרונים, כאבים שהלכו וגברו במהלך התקופה האחרונה.

הלילה, פונה הרב עובדיה שוב לבית החולים לאור הידרדרות חמורה במצבו.

הציבור נקרא להתפלל עבור מרן הרב עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר