לבקשת הנערים: מעמד הסליחות של 'אור ישראלי' הועבר למירון

מעמד הסליחות של ארגון "אור ישראלי" שנערך מדי שנה בכותל המערבי לפני יום כיפור, הועבר בהוראת הרב גרוסמן לציון הרשב"י במירון. הסיבה: הנערים ביקשו מעמד מצומצם (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
מסיירים בשטח במירון (צילום: כיכר השבת)

מעמד הסליחות השנתי של ארגון "אור ישראלי", בנשיאות הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, היה נערך מדי שנה, ברחבת הכותל המערבי, בימים שבין כסה לעשור.

לצד אלפי תלמידי "אור ישראלי", נהרו למעמד עשרות אלפים שגדשו את רחבת הכותל המערבי, ונשאו תחינה וסליחה לפני בורא עולם, ערב התרגש היום הקדוש, יום הכיפורים.

באורח מפתיע, החליט הרב גרוסמן השבוע, להעתיק את מעמד הסליחות מרחבת הכותל המערבי למתחם ציון הרשב"י במירון.

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי ההחלטה עומדת פנייתם של תלמידים רבים, שביקשו כי הם מעוניינים באירוע לבד עם הרב ואינם ששים לאירוע המוני כפי שהיה בשנים האחרונות.

בקשת הנערים כמו גם בעיות צניעות שהתעוררו בכותל המערבי במהלך המעמד בשנה שעברה והערבוביה החמורה שנוצרה, הם שהכריעו את הכף והביאו את הרב גרוסמן להחליט כי למרות הפרסום הרב והכסף שהושקע בקיום המעמד בכותל המערבי הוא יועתק למירון, לשם לפי ההערכות יגיעו הרבה פחות אנשים מהכמות שהשתתפה במעמד בכותל, זאת למרות שהמעמד פתוח לציבור הרחב.

צוות ההכנה, הכולל את מנכ"ל אור ישראלי הרב ישראל מאיר רביץ, מנהל האירוע ואחראי תקשורת שרגא ניימן ועוזרו של הרב גרוסמן יעקב ישראל ירט, סיירו במתחם עם הר בישראל דרעי מנהל אזור צפון מטעם המקומות הקדושים והרב שלמה בן שלוש מנהל אתר ציון הרשב"י.

במהלך הסיור הם בחנו את הדרכים לקליטת אלפי הנערים ונידונו דרכי הגישה למקום. בימים הקרובים ייערך סיור עם קציני המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר