דרמה בירושלים

הכוורת של פרוש מתפרקת: 'נצח' מנסה לגנוב את יהושע פולק

יהושע פולק, מבכירי סיעת שלומי אמונים, נמצא בימים האחרונים במו"מ מתקדם מול בכירים במפלגת 'נצח', המעוניינים להציבו בראשות רשימת "בני תורה" אותה מתכנן הפלג להריץ בירושלים. בכירים ב"נצח" אישרו את הפרטים לפיהם מתקיים משא ומתן מתקדם עם פולק, והבטיחו "הפתעות נוספות". פולק הממתין להכרעות במפלגתו, עדיין שוקל את ההצעה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
יהושע פולק, מרגיש מצד פרוש (צילום ארכיון: רן פיינגולד)

דרמה במערכה הפוליטית הירושלמית: בימים האחרונים, נערכו מגעים בין מצד ראשי מפלגת 'נצח' המונהגת על ידי הגאון רבי שמואל אוירבעך, במטרה לגייס לראשות הרשימה שתרוץ בירושלים את יהושע פולק, מראשי סיעת שלומי אמונים.

על פי התכנון, המפלגה מקווה כי המשא ומתן מול פולק יבשיל, והיא תוכל להודיע בהקדם על הצבתו כמועמד הרשימה החדשה שתיקרא "בני תורה".

בימים האחרונים, עלו פעילים בכירים בקרב חברי המפלגה החדשה אל מעונם של רבנים וראשי ישיבות, על מנת לקבל את הסכמתם למהלך.

ל"כיכר השבת" נודע, כי פולק התבטא בימים האחרונים בשיחות סגורות כי הוא מאוכזב מהתנהגות סיעת "שלומי אמונים" ומאיר פרוש כלפיו. "היה לו לויאליות מלאה להנהגת הסיעה, וכעת מסתבר שישנם גורמים במשפחת פרוש שאינם חפצים בחזרתו למועצת העיר" אומרים מקורביו של פולק.

פולק הסביר למקורביו, כי לא נותרה לו ברירה אלא לעשות את הצעד האמיץ מבחינתו וזאת לאור כך שהמשבר מול משפחת פרוש לא נפתר בהידברות בין הצדדים.

כזכור, פולק ביקש לשוב לתפקידו הקודם, ולקבל בקדנציה הבאה את ראשות וועדת תכנון ובנייה בעיר, כאשר בתקופה האחרונה הוא אף ניהל בעניין מגעים עם ראשי סיעת שלומי אמונים ונפגש עם ח"כ מאיר פרוש בנושא.

בשיחה שקיים "כיכר השבת" לפני שבוע עם פולק, הוא נשמע מאוכזב אך הביע אופטימיות שבסוף יקבל את התפקיד המגיע לו בזכות. לדבריו, הוא בשר מבשרה של אגודת ישראל, נאמן לדרכה במשך כל השנים, ורואה עצמו כחלק מהמנגנון של המפלגה.

יהשוע פולק אמר בתגובה לכיכר השבת : "אומר את שלי לאחר סגירת הרשימות". כשניסנו לשאול אותו על קיום משא ומתן עם נצח הגיב: "שטויות". אולם בכירים ב'נצח' מאשרים ל'כיכר השבת' כי קיימים מגעים מתקדמים עם פולק, ומציינים כי "יהיו עוד הפתעות בדרך".

לדבריהם, "הגיע הזמן שנראה את כוחנו האמתי ונדאג לציבור שלנו בעיר, ולא ניתן לרמוס את גדול הדור"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר