תיעוד בלעדי

בבית הגר"ע יוסף: הרב עמאר נועד עם הרב אברהם יוסף

הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר, הגיע בצהריים (שני) לבית מרן הגר"ע יוסף ברחוב הקבלן 45 שם נועד לפגישת פיוס עם רבה של חולון הגאון רבי אברהם יוסף (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

תיעוד בלעדי: בשעה האחרונה (שני) הגיע הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר למעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים

במהלך טקס ההכתרה של הראשל"צ הרב יצחק יוסף חזר מרן הגר"ע יוסף למעונו ברחוב הקבלן, ושעה קלה לאחר מכן הגיע הגר"ש עמאר כשהוא מלווה בשני עוזריו אל הבית.

בבית הרב נוכחים הגאון הרב אברהם יוסף והרב יעקב סיני.

ל"כיכר השבת" נודע כי הרב עמאר הגיע לבית הרב, שם נועד בקומה התחתונה של הבית לפגישת פיוס עם רבה של חולון הגאון רבי אברהם יוסף.

יצוין כי הרב עמאר לא עלה לקומה העליונה, שם שוהה מרן הגר"ע יוסף ולא פגש אותו כפי שסוכם מראש.

מדובר בפעם שנייה בשבוע האחרון שהרב עמאר מגיע אל בבית, כאשר רק בשבוע שעבר ביום חמישי, ערב יום כיפור, הגיע הגר"ש עמאר ובקש את סליחתו של מרן הגר"ע יוסף על תקופת הבחירות לרבנות. הגר"ע השיב לו כי הוא "מוחל וסולח לו".

הגר"ע הדגיש בפני הרב עמאר כי כל מה שעשו חברי הכנסת אריה דרעי ואריאל אטיאס נעשה על דעתו והכוונתו בלבד.

המפגש הדרמטי הגיע בעקבות מאמציו של הרב משה יוסף לאחד את השורות ובתיווכו של הרב יעקב סיני, שנפגש פעמים רבות עם אנשיו של הגר"ש עמאר והעביר את המסרים למרן הגר"ע יוסף.

כזכור, בין שני הרבנים שרר מתח קשה מאוד בעקבות תמיכתו של הגר"ש עמאר בבחירות לרבנות הראשית ברב ציון בוארון ולא בגאון רבי יצחק יוסף, מועמדו של מרן הגר"ע יוסף.

לפני כחודש שלח הגר"ש עמאר מכתב התנצלות ראשון בו התנצל על הצער שנגרם לגר"ע יוסף: "לקדוש ה' מכובד גדול דורנו והדרו מרן הראש"ל רבינו עובדיה יוסף שליט"א, נשיא חכמי ישראל. כי אורך ימים ושנות חיים ושלום יוסיפו לו בבריאות איתנה ונהורא מעליא ורוב נחת. לבבי מלא יגון וצער על הסבל של מרן שליט"א וכל צערו בימים אלה, ועדי בשמים שאיני חדל מלהתפלל לרפואתו ולשלומו למען יאריך ימים ושנים בבריאות ושמחת עולם על ראשו, ואף על פי שאיני ראוי ולא כדאי, כבר נאמר "לב נשבר ונדכה אלוקים לא תבזה".

"למען הסר ספק, הנני הקטן ונבזה מודיע בהכנעה, שכל מה שעשיתי עשיתי רק לכבוד ה' (וגם כשהסכמתי לבטל דעתי כעפר לפני הדר"ג שליט"א, תליתי הסכמתי בתנאי שלא תוקן עד הזמן האחרון)", כתב הרב עמאר במכתבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר