הרב אהרון זכאי לאחר ביקור בחדרו של מרן: פרצתי בבכי

הרב אהרן זכאי, שערך ביקור בחדר בו מאושפז פוסק הדור מרן הרב חיים עובדיה יוסף, מספר בסערת רגשות על מצבו של מרן: "אי אפשר לתאר במילים איך שגדול דורנו נראה. אני כשנכנסתי לשם, לא יכולתי... פרצתי בבכי • צפו (חרדים, חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישי כהן)

הרב אהרון זכאי, ראש ישיבת 'אור יום טוב', ביקר בשעות האחרונות בחדרו של פוסק הדור מרן הגאון רבי חיים עובדיה יוסף, ויצא כשהוא חנוק דמעות.

בשיחה שקיים עם 'כיכר השבת' אמר הרב זכאי על מצבו של הרב: "קשה מאוד, אי אפשר לתאר במילים איך שגדול דורנו נראה". הרב קרא לציבור: "רק להתפלל ולהתפלל, אין לנו משהו אחר. אין כוחנו אלא בתפילה, רק בתחנונים, להוריד דמעות על מאור עינינו, זה מה שצריך לעשות". הרב זכאי הוסיף: "יותר מזה אי אפשר".

הרב זכאי הביע אופטימיות ואמר: "נקווה שהשם יתברך יראה בעוני עמו ישראל וישלח רפואה שלמה למאור עינינו, ובעזרת השם יצא בריא ושלם".

על המצב השורר בחדרו של מרן אמר הרב זכאי: "אני כשנכנסתי לשם, לא יכולתי... פרצתי בבכי, אמרתי כמה פרקי תהילים, והמסר שאני רוצה להעביר לעם ישראל, הוא שרק תפילות יעזרו, אין שום דבר אחר".

"תעזבו את כל העסקים" קרא הרב לציבור, "כדאי שכל אחד יקבל על עצמו ללמוד הלילה הזה (ליל הושענא רבה י.כ) בספריו של מרן, כדי שקול הלימוד יעלה לפני אבינו שבשמיים".

כפי שזה נראה לעת עתה, הרופאים עשו את כל מה שהם יכולים, ומרן נמצא במצב יציב והוא מורדם. לנו נשאר רק - כפי שהגדיר זאת בראיון לכיכר השבת אריה דרעי - "לקרוע את השמים בתפילות, לזעוק אל האבא של כולנו שיעשה נס לאותו גדול שהקדיש את כל חייו בשבילנו, עכשיו זה הזמן לזעוק לבורא עולם מכל הלב בבכיות ובדמעות שהקב"ה יושיע אותנו"

כזכור, בעקבות ההחמרה במצבו של מרן הגר"ע יוסף, השיק רדיו 'קול ברמה' בשיתוף אתר 'כיכר השבת' מוקד לרישום קבלות טובות וחלוקת ספרי תהילים לרפואתו של הגר"ע יוסף.

המוקד מופעל על ידי רדיו 'קול ברמה', ובשיתוף אתר 'כיכר השבת', להצטרפות למיזם, יש לחייג: 1800-888-444.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר