הרב אמנון יצחק נגד 'אתר האוהדים' שלו: "בוגדים"

יוזמת בקשת הסליחה של 'אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק, ממרן הגר"ע יוסף זצ"ל, הצליחה להרגיז את הרב אמנון, שתוקף את האתר ומכנה אותו "אתר הבוגדים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום ארכיון: חדשות 24)

מחלוקת מבית: במהלך השנה האחרונה ובמיוחד בזמן הבחירות לכנסת ה-19 והמאבק בין תנועת ש"ס לרב אמנון יצחק, הקים אדם אנונימי אתר בשם 'אתר האוהדים' של הרב אמנון יצחק, ובאתר קיבל הרב יצחק תמיכה גורפת וגיבוי מוחלט לכל מעשיו.

עיתונאים שדיווחו על הרב יצחק, ובעל האתר החליט שהם פגעו ברב אמנון, ספגו כינויים ועלבונות בכדי לנסות ולהשפיע על דעתם, אך ללא הצלחה.

כעת הרב אמנון יצחק יוצא נגד האתר ומפעיליו ומכנה אותם "אתר הבוגדים".

הסיפור החל כאשר מנהל האתר העלה כתבה שמוקמה בראש האתר, ובה יוזמה לבקשת סליחת בקברו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. תחת הכותרת: "מבקשים סליחה ממרן" נכתב כי "בתקופת הבחירות יהודים רבים כולל מנהל אתר זה הלכו ובחרו במפלגות אחרות. מעולם לא התכוונו לפגוע במרן. חשבנו אחרת".

"היום מרן בעולם האמת ויודע מה עבר בלבבנו באותם הימים", כתב מנהל האתר, שאף הסביר מדוע מתארגנת בקשת המחילה ההמונית: "מרן בחייו אמר שאינו מוחל למי שבוחר במפלגה אחרת לא בעולם הזה ולא בעולם הבא".

הטקסט בכתבה נחתם במילים כי "מתארגן אוטובוס לקברו של מרן לבקש ממנו מחילה, להסביר לו ולבקש ממנו להתפלל עלינו".

הרב אמנון יצחק ששמע על הנכתב ב'אתר האוהדים' הגיב במהלך שיעור למקורביו ואמר: "יש לוטים הרבה, לוט זה מלשון ארור, יש הרבה כאלה. מי-שהוא שלח לי קטע, היה פעם אתר שנקרא 'אתר האוהדים', עכשיו שמעתי שמכנים אותו 'אתר הבוגדים'. למה? כי האתר הזה משמש את ש"ס, כביכול הוא הקים את האתר בשביל שיש אוהדים כאילו לרב אמנון יצחק ובמשך הזמן הוא התהפך".

"הוא כותב שהוא מארגן אוטובוס לאנשי כוח להשפיע שרוצים לבקש מחילה ממרן", המשיך הרב יצחק ואמר: "בדרכי תרמית ושקר, ודואגים שזה יתפרסם ב"כיכר השב"ב" (אתר 'כיכר השבת' - י.כ.) כאילו יש אנשים שמתחרטים, זה מעשה לוט, כזה היה לוט. בהתחלה עם אברהם אחר כך יש לו תאווה של ממון, אח"כ יש לו תאווה של זנות, ולוט עוזב את אברהם והולך לסדום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר