יו"ר 'בני תורה' בב"ב: "נשרת את הציבור גם באופוזיציה"

יו"ר 'בני תורה' בב"ב חיים רוחמקין מצהיר בראיון ל"כיכר השבת" כי ישרתו את הציבור גם באופוזיציה, חושף מדוע לא התמודד לראשות העיר ומה הגיב על תקיפת הגראי"ל? (חרדים)

אפי ליברמן | כיכר השבת |
חיים רוחמקין ופעילים בחגיגות (צילום: כיכר השבת)

תוצאות הבחירות לראשות העיר בני ברק היו צפויות מראש עוד קודם היציאה למערכת הבחירות עצמה, ההסכם בין הפלגים השונים בעיר היה ברור, חנוך זייברט הוא המועמד המוסכם על רובם לראשות העיר.

תוצאה אחת בבחירות, הצליחה בכל זאת להפתיע לא מעט, מפלגת "בני תורה" שסימנה "עץ", הכניסה שני נציגים למועצת עיר, בתום מערכת בחירות מפולגת ומשוסעת.

יו"ר המפלגה, חיים רוחמקין, החל את מערכת הבחירות כמתמודד גם לראשות העיר, אך בסופו של דבר, הסיר את מועמדותו, בהסכם שהושג מול ח"כ יעקב ליצמן, איש הסיעה המרכזית

בשיחה עם" כיכר השבת", דוחה רוחמקין את הטענות לטובת הנאה שקיבל בעקבותיה הסיר את מועמדותו. "לא הובטח לי שום דבר בעקבות כך שהסרתי את מועמדותי לראשות העיר", הוא טוען, "עשיתי זאת בגלל ששמענו שהאדמו"ר מגור הרגיש כאילו אנחנו חס ושלום נגדו, וזו הסיבה האמיתית מדוע הורדנו את המועמדות".

"העבירו לנו מסרים שהוא לקח את הנושא באופן מאוד אישי וקשה מאוד, וידענו המועמדות שלי לא ריאלית אז היה לנו קל להסיר את המועמדות", מספר רוחמקין.

ביממה שלאחר הבחירות הוא נשמע זחוח ומאושר, בעיקר לאחר שהוא עצמו כנראה הופתע מהתוצאות, מאחר ובני ברק לא נחשבת כ"מעוז" של אנשי המפלגה.

"קיווינו שנגיע לשני מנדטים", אומר רוחמקין, "היו לנו תחושות מהציבור ולא נזקקנו לסקרים. ברוך השם, הכול מהקב"ה. אנחנו עשינו את ההשתדלות והצלחנו".

האם הם יהיו חלק מהקואליציה של ראש העיר מטעם המפלגה היריבה? "אתם צריכים לשאול את זייברט ולא אותי", הוא משיב לצד איום מרומז כי הם לא בכיס של אף אחד וכי הם לא להוטים להיכנס לקואליציה, "אנחנו מתכוונים לשרת הציבור הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה. אחרי הבחירות לא דיברתי עם ראש העיר הנבחר, בינתיים לא קבענו לדבר".

לסיום, רוחמקין מסרב להגיב על תקיפתו של מרן הגראי"ל שטיינמן והעובדה כי גורמים ב'יהדות התורה' ייחסו זאת לפילוג הליטאי. "מה אני אמור להגיב על כזה דבר מצער, שפל וכואב", אומר רוחמקין, "לא חושב שצריך לדבר על זה משום שזה פוגע במשפחה שסך הכול המקרה הזה גרם להם לצער וייסורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר