פשקוויל במודיעין עילית: מעילת מיליונים בעירייה

מי גנב מיליונים מעיריית מודיעין עילית? פשקוויל שפורסם ברחובות העיר מזהיר את עובדי העירייה מ"טיוח" מעילה ענקית בסדר גודל של מיליונים • צפו באזהרה החמורה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מכאל יעקובסון)

למרות הטענות על טיוח ושחיתות במנהל ובפקידות בערים החרדיות, נראה כי לא כך הם פני הדברים. בפשקוויל המתפרסם בהוראת רבני העיר מודיעין עילית ישנה הודעה ואזהרה חמורה דווקא לאנשים שמנסים לטייח מעילת ענק בסדר גודל של מליונים שבוצע על פי החשד על ידי עובד העירייה.

על פי הפשקוויל, "שנם גורמים אינטרסנטיים שאינם חפצים בטובת העיר. אשר מנסים לשבש את החקירה ובזאת לגרום נזק ישיר ועקיף לניהול העיר". אך בהוראת רבני העיר פנו המעורבים בדבר למבקר העירייה וליועץ המשפטי כדי שיחקור את הפרשה.

נוסח הפשקוויל המלא

"בימים אלו מתנהלת חקירה באחת ממחלקות העירייה, בחשד למעילת ענק בסכום של מיליוני ש"ח, השייכים לכל תושבי העיר.

ישנם גורמים אינטרסנטיים שאינם חפצים בטובת העיר. אשר מנסים לשבש את החקירה ובזאת לגרום נזק ישיר ועקיף לניהול העיר.

לתשומת לבכם: בהוראת רבני העיר, מדובר כאן בעניין של הצלת ממון הרבים וקיים סיכוי רב של השבת הגזלה או חלקה, על כן, חובה על כל מי שיש בידו מידע על מעילות אלה או על חלק מהן, לדווח את כל הידוע לו למבקר העירייה או ליועץ המשפטי שלה.

חשוב לדעת: לפי החוקי המדינה כל מי שמנסה להדיח עדים או מנסה לשבש חקירה מסוג זה, בכל דרך שהיא, צפוי להיענש על כך בחומרה. כמו כן אם מדובר בעובד עירייה שאינו משתף פעולה ומדווח על כל הידוע לו, יואשם הלה כשתוף מלא למעשי המעילה.

אין עונשים אלא אם כן מזהירים והייתם נקיים..."

הפשקוויל שפורסם ברחובות העיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר