ילדים בסכנה

אזהרה בבני ברק: "אנשים מסתובבים ומציקים לילדים"

תושבי בני ברק בחרדה בעקבות ריבוי המקרים הקשים של תקיפה אכזרית של ילדים. בהוראת הרבנים, ארגון "השומרים" מפרסם אזהרה חד-משמעית לתושבים: "מסתובבים אנשים רעים וחטאים, חוטאים ומחטאים, שמציקים לילדנו באופן הגרוע ביותר". הסיבה לאזהרה: מעל עשר תלונות רק בשבוע האחרון (חרדים)

אפי ליברמן | כיכר השבת |
"לא לשלוח ילדים וילדות לבדן" (צילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

לאור ריבוי מקרי התקיפה הקשים והמזעזעים של אנשים חרדים נגד ילדים וילדות, רבני ארגון "השומרים" בעיר החרדית בני-ברק יצאו במכתב לתושבי העיר בו הם מתריעים כנגד התופעה שפקדה את העיר.

בפתח המכתב מסבירים הרבנים מדוע החליטו לפרסם מכתב כה חריף בנושא כה רגיש: "ההכרח לא יגונה, אנו פונים אליכם בחוסר ברירה, בזמן האחרון הגיעו לידנו כמה מקרים נוראים שקשורים לקדושת ולטהרות ישראל, ע"כ חייבים להזהיר גדולים על קטנים".

"מסתובבים בשכונתנו ובסביבותינו אנשים רעים וחטאים חוטאים ומחטאים, גם כאלו שקוראים לעצמם אנ"ש, שמציקים לילדנו באופן הגרוע ביותר שאין כאן המקום להרחיב", הוסיפו הרבנים.

הרבנים מבקשים מאותם הורים שיחנכו את ילדיהם כי במקרה ואדם מנסה לבצע בהם את זממו, עליהם לאזור אומץ ולצעוק: "ע"כ אנחנו מבקשים את עזרתכם לעמוד על המשמר לשים עיין פקוחה ולא לשלוח ילדים וילדות לבדן במשך כל שעות היום, וכן ליתן להם את הכוח והאומץ שבמקרה שמישהו מציק להם ח"ו להרים קולם בצעקות לא להתבייש ולא לפחד".

"וכאן אנחנו קוראים לאלו אנשי בליעל סוף גנב לתליה. כל מקרה יטופל בכל חומר הדין", מזהירים הרבנים בסיום המכתב את התוקפים.

דובר ארגון "השומרים" שרגא אוביץ, מסביר בשיחה עם "כיכר השבת" מה עומד מאחורי המכתב המפתיע: "בעקבות תלונות שמגיעות אלינו כל הזמן בכל שעות היום מרחבי העיר על אנשים חרדים שלא ניתן לזהותם, אנחנו במעקב ומנסים להגיע אליהם. אנשים מתקשרים למוקד של הארגון אחרי שקרובת משפחתם נפגע".

"באישור הרבנים ובתיאום עם כל הגורמים אנחנו עושים הכול כדי לשים יד על אותם חשודים", מסביר הדובר על מאמציהם להביא למעצר החשודים, "התלונות הם שאדם ניסה להתעסק עם הילדות שלהם, ישנם אנשים שמתקשים כבר אחרי המקרה, אחרי שהילד או הילדה מגיעים פגועים לביתם, אנחנו כמובן מנסים לטפל ושולחים אותם לטיפול כדי שהילד לא יסבול ארוכות".

מאחורי המכתב עומד נתון מדאיג במיוחד, לפיו בשבוע האחרון הצטברו יותר מעשר תלונות, ובעקבות כך נעשים סיורים באותם אזורים: "בשבוע האחרון מדובר היה מעל עשרה מקרים, כלומר לא בטוח שהם באמת נעשו אלא מדובר בתלונות, אנחנו מנסים לבנות את הפרופיל של החשוד כדי להצליח לעוצרו. באותם אזורים שהתרחשו המקרים, אנחנו מבצעים סיורים במהלך כל שעות היממה".

מהתיאורים שמסרו הקורבנות עולה מחנה משותף אחד לאותם מקרים, לפיו כנראה מדובר באדם אחד שתוקף שוב ושוב: "לפי כל התיאורים מדובר באדם אחד. הרבנים אומרים שנעשה כמה שיותר סיורים על מנת לתפוס את אותו אדם".

אוביץ מוסיף ואומר כי הרבנים סבורים שאין לפנות למשטרה באופן מיידי אלא לבדוק כל מקרה לגופו: "הרבנים רוצים לבדוק האם להסגירו למשטרה או שאפשר לטפל בו מבחינה רפואית כי לפי הסימנים מדובר באדם דתי, אלא אם כן הוא התחזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר