הרב מצגר לעד: "קח על עצמך את התיק ותקבל כסף ודירה"

בידי המשטרה הקלטה בה נשמע הרה"ר יונה מצגר מנסה לשחד את העוזר שהפליל אותו, לקחת את התיק על עצמו: "קח את התיק על עצמך, ואתן לך כסף רב ודירה" (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

חשיפות חדשות בפרשת הרב מצגר: העיתונאית עדי מאיר חושפת הבוקר (חמישי) כי למשטרה יש תיעוד בו נשמע קולו של הרב הראשי המואשם בפלילים, מבקש מעוזרו לקחת את התיק על עצמו.

בהקלטה אמר הרב מצגר לעוזרו, כי אם הוא יקח את התיק על עצמו הוא ייתן לו כסף רב ודירה "כמו ששולה זקן עשתה עבור אולמרט". אותו עוזר הפך בינתיים לעד המדינה שהפליל את הרב מצגר בפרשה, וגרם למעצרו החוזר.

התיעוד המדובר הושג בשלב החקירה הסמויה, לאחר שנחתם עם המקורב לרב מצגר הסכם של עד מדינה.

בתחילת השבוע הוארך מעצרו של מצגר עוד ב-9 ימים בחשד שקיבל שוחד של מיליוני שקלים ושילשל לכיסו כספי תרומות. הרב מכחיש את החשדות המיוחסים לו. למדינה יש 2 עדי מדינה בפרשה.

כזכור, כפי שדווח בימים האחרונים, משטרה הפעילה סוכן מיוחד שהקליט ותיעד את הרב הראשי לשעבר יונה מצגר כשהוא מפליל את עצמו בחשדות אותם מייחסים לו.

על פי הדיווח, פעילותו של הסוכן שהפלילי את הרב נעשתה במקביל לגיוסו של עד המדינה בפרשה. בתיעוד שהביא למשטרה הסוכן, נראה הרב מצגר כשהוא מנסה לכאורה לשבש את החקירה.

כעת מתברר כי אותו הסוכן הוא עד המדינה, והניסיון של הרב מצגר לשבש את הליכי החקירה, היה כאשר הציע שוחד לעד כדי שייקח את התיק על עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר