שערוריית החזרה ללימודים

גפני תוקף: "ברקת לא לוקח אחריות; אנדרלמוסיה בי-ם"

החזרה ללימודים בירושלים שכללה הטלת האחריות על מנהלי המוסדות החרדים כמו גם אי פרסום מסודר של המוסדות, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", גוררת תגובה חריפה מצד ח"כ גפני שאומר כי "ניר ברקת לא לוקח אחריות, יש אנדרלמוסיה וחוסר אונים". העירייה בתגובה: "מנצל מצב חירום לניגוח פוליטי מיותר" (בארץ)

חיים שקדי | כיכר השבת |
ברקת בהיערכות לשלג (צילום: פלאש 90)

השערורייה בנושא החזרה ללימודים בירושלים, כפי שנחשפה הבוקר (שלישי) ב"כיכר השבת", גוררת התקפה חריפה נגד ראש העיר ניר ברקת מצד יו"ר 'דגל התורה' חבר-הכנסת משה גפני.

עיריית י-ם הטילה האחריות על מנהלי המוסדות החרדים

כפי שדווח בהרחבה, עיריית ירושלים הטילה את אחריות פתיחת הלימודים במוסדות החינוך החרדים על המנהלים ובנוסף לא פרסמה עד שעות הבוקר רשימה מסודרת של המוסדות בהם יתקיימו לימודים וגרמה לבלבול רב וכאוס מוחלט בקרב הורי התלמידים החרדים.

בתגובה לדברים, אומר ח"כ משה גפני כי "עד היום בתים רבים מנותקים מהמים, חשמל ודרכי גישה במקומות שונים בארץ. גם עתה כשהשמש זורחת כבר יומיים, כבישים רבים בירושלים חסומים ויש בעיות גישה קשות".

"לראש העיר ירושלים היו מספיק ימים לפנות צירים ובאופן לא מקצועי - ירושלים מתנהלת באנדרלמוסיה מוחלטת", תוקף גפני.

בדבריו, מתייחס גפני לנושא החזרה ללימודים ואומר כי "בנושא הלימודים ראש העיר הוציא הודעה עמומה והעביר את האחריות להורים ולמנהלים במקום לקחת אחריות. העיריה מתנהלת כחסרת אונים".

"בנוסף", ממשיך גפני, "ניר ברקת כלל לא פרסם רשימת בתי ספר במגזר החרדי ומבחינתו החרדים אינם קיימים".

"אותם חרדים שהעלו אותו לשלטון יתנו על כך את הדין", אומר גפני בזעם.

גפני מוסיף ואומר לסיום כי "אני דורש להקים ועדת חקירה פרלמנטרית לדון בסופה, בהתנהלות תוך כדי ואחריה ולדון במוכנות למצבי חירום בישראל".

מעיריית ירושלים נמסר ל"כיכר השבת" בתגובה: "צר לנו כי ח"כ גפני משתמש במצב חירום ובסבל של התושבים לניגוח פוליטי מיותר, במקום להירתם ולסייע כפי שעשו נבחרי ציבור אחרים.

"עיריית ירושלים מתמודדת עם תוצאות של סופה נדירה בעוצמתה שמשמעותה הוא מצב חירום לאומי ופועלת במיטב האמצעים שיש בידה להחזרת השגרה לעיר, באחריות ושיקול דעת וכך תמשיך.

"העירייה שיתפה בהחלטה על קיום הלימודים את מנהלי המוסדות כנדרש ומתוך אחריות לתלמידים, העירייה פרסמה בכלי התקשורת את רשימת כלל בתי הספר הפועלים, כולל במגזר החרדי וניתן לקבל את המידע גם במוקד 106".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר