איש "בני תורה" בישיבת המועצה בבני ברק: "הדיונים בוועדות לא חוקיים"

לאחר שנים רבות של ישיבות מועצה שקטות, זוכה עיריית בני ברק לאופוזיציה לוחמנית של ממש. בישיבה שנערכה היום (חמישי), התפרץ נציג 'בני תורה' משה מלאכי שוב ושוב, וקטע את הדיון • כך בדיוק זה נראה (חרדים, חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן)

לאחר עשור של ישיבות מועצה עירוניות מנומנמות משהו בעיר בני ברק, כעת מתהדרות הישיבות באופוזיציה לוחמנית וקולנית.

הערב (חמישי), התכנסו לראשונה חברי המועצה לדיון ראשון בנושאים העומדים על סדר יומה של עיריית בני ברק, כאשר נציג תנועת בני תורה שייצג את האופוזיציה "גנב" את ההצגה כשהפריע לדיון להתנהל כסדרו תוך קריאות ביניים רבות.

הנציג משה מלאכי, דיבר על כך שישנן וועדות עירוניות המתכנסות ללא נציגי אופוזיציה, ועל כן הדיונים הנעשים בהן בטלים ומבוטלים, לדבריו - משום שהדבר הינו בניגוד לחוק.

"לא נוותר בעניין הזה ונלך עד הסוף. הדיונים בוועדת כספים וועדת ההנחות בארנונה אינם חוקיים, וזאת משום שלא שולבו בהם נציגים מהאופוזיציה". הצהיר מלאכי.

בנוסף, טען מלאכי במהלך הישיבה הסוערת, כי אברכים מכל החוגים שנאנק תחת קשיים רבים, במקום לקבל מענה,הם מקבלים רמיסת רגל של סיעות שונות בעירייה ובראשם סיעת דגל התורה שמה שעומד בראש מעיינם זה טרור ורדיפת התושבים באמצעים שאינם חוקיים.

בתגובה להערת אחד החברים כי אין סיעת דגל התורה בעיריית בני ברק אלא רשימה משותפת,הבהיר מלאכי כי כולם מבינים למי הוא מתכוון.

יצויין כי מנגד גורמים מהקואליציה זילזלו בשיחה עם כיכר השבת בטענותיו של מלאכי ואמרו כי מדובר בנתונים מופרכים והזויים שאין מקום להגיב להם. הם ימשיכו לדבר ולצעוק ואנחנו נמשיך לעשות למען התושבים.אמרו הגורמים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר