הבחירות החוזרות בבית שמש

פרוש נגד המלשינים: "זה לא טוב, זו לא דרך התורה"

ח"כ מאיר פרוש, יצא במתקפה נגד מי שדיווח למשטרה על המעשים החמורים, הוא עשה את הדבר בניגוד לדעת התורה.זה לא טוב, אסור שהדברים האלו יהיו אצלנו, אין זו דרך התורה" • האזינו לקטע מתוך הראיון (חרדים, אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ביטול הבחירות בבית שמש: ח"כ מאיר פרוש התבטא נגד חרדים שדיווחו למשטרה על זיופי בחירות בעיר בית שמש, והכחיש כי סיעת 'כח' - עמדה מאחורי הזיופים שנתגלו.

בראיון לתוכנית "פילפוליטיקה" ברדיו 'קול ברמה' בהגשת יעקב ריבלין ואבי בלום, התייחס פרוש להפסד הצורם של משה אבוטבול במאבק המשפטי ולהכרעה כי בעיר יתקיימו בחירות חוזרות.

ריבלין: "אני רוצה להפנות את צומת לבך מאיר, למשהו שהופיע בבית המשפט, ואיתו אי אפשר להתווכח, תופעת המלשינות. התופעה הזו התחילה כאשר מישהו כיוון את השוטרים לאותם הדירות".

ח"כ מאיר פרוש: "אני מוחה ואומר, זה לא פעילים של הדגל התורה".

בלום: "אף אחד לא לוקח אחריות? הכל זה מעשה בודדים?".

פרוש: "עד כמה שהייתי בקי, והראתי לכם מקודם את הבקיאות על המספרי תעודות זהות - כמה בחרו, כמה לא בחרו - אני לא כל כך בקיא מי הלשין. לא ראיתי את זה, זה לא נגע לי, באמת שזה לא עניין אותי כל כך, לכן אני לא יכול לענות לכם מה היה, איך היה - אם היה".

על אלו שדיווחו למשטרה על הזיופים החמורים בבחירות בבית שמש, אמר פרוש: "וודאי שזה לא טוב, זה לא חשוב, זה לא בסדר, אסור שהדברים האלו יהיו אצלינו, ואני מקווה שאם היו יותר לא יהיו, אין זו דרך התורה".

כזכור, בעתירת היועץ המשפטי לממשלה לבית המשפט נכתב כי: "חשוב לציין, כי על גבי רשימת הקלפיות הופיע סמל של מפלגת 'כח' ("כלל חסידי וקהילות ירושלים") הכולל את פתקי ההצבעה של מפלגת 'כח' למועצה ושל המועמד משה אבוטבול לראשות העיר".

"בנוסף לכך אותרה במקום שקית ובה מספר מטפחות ראש וכובעים, אותרו מספר זוגות משקפיים. בתשובה לשאלת אחד השוטרים השיבה אחת הנשים: "התחפושות לא שלי, אבל המשקפיים שלי...". על עצורה אחרת נתפסה חבילת פתקים מקומטים עם מספרי קלפיות וכיתובים שונים. כך לדוגמא על אחד הפתקים נרשם: "נשים התעודה צריכה לחזור בשעות הבוקר" עם מספר טלפון" כתבה פרקליטת מחוז ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר