תושבים זועמים מפגינים מול ביתו של אבי דיין באלעד

המאבק באלעד: עשרות תושבים זועמים מחו מול ביתו של נציג ש"ס אבי דיין שערק למחנהו של ראש העיר ישראל פרוש, וכינו אותו "בוגד". אבי דיין אמר מוקדם יותר ל'כיכר השבת': "לא פרשתי מש"ס, אני עשיתי את כל המהלך הזה למען התושבים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת. חדשות 24 )

עשרות תושבי אלעד הגיעו הערב (חמישי) לביתו של חבר מועצת העיר אבי דיין שערק מתנועת ש"ס והצביע נגד החלטת ראשי התנועה כשהוא תומך בהצעות ראש העיר ישראל פרוש.

התושבים מפגינים מתחת ביתו וקוראים פרקי תהילים, כוחות משטרה הוזעקו למקום. ונכון לשעה זו - הסדר נשמר במקום.

לדברי אחד המפגינים: "זה בדיוק מה שחיים אמסלם עשה, הלך נגד החלטות של רבני התנועה, מה ההבדל בניהם?, אנחנו כאן בכדי למחות על כבוד התורה".

בשלטים שהציבו המפגינים במקום נכתב: "אבי דיין מכרת את הספרדים - לך הביתה", בשלט נוסף הוצבה תמונתו של דיין עם הכיתוב: "בוגד". בשלט נוסף שהוצב במקום נכתב: "אבי דיין בגדת בנו, תחזיר את המנדט לש"ס".

מוקדם יותר, תקף יו"ר סיעת ש"ס המקומי צוריאל קריספל את דיין ואמר ל"כיכר השבת": "אני לא יכול להגיד שהייתי בהלם כי כבר חודשיים אני מודע לזה שהם הציעו לו הרבה כסף, הבחור גם דיבר על זה מעל כל במה. כשהסברתי לו שזה מעשה אשר לא יעשה, איך הוא יוכל להראות את הפרצוף שלו בעיר, הוא אמר חודש יצעקו, ואחר כך הכול יעבור".

אבי דיין הגיב לדברים ואמר: "הנושא נמצא בתהליך משפטי נגד כל מי שהפיץ את השמועות שקיבלתי שוחד. לא פרשתי מש״ס, אני עשיתי את כל המהלך הזה למען התושבים, לא הקמתי את תנועת הצעירים טרם הבחירות, עשיתי את זה על מנת לעשות שינויים ומהלכים למען התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר